Çatapata, Torpil, Kız kaçıran, Mantar tabancası ben isimlerini böyle biliyorum. Biliyorum çocuklar için tehlikeli ama çocukken bunları oynamak çok zevkliydi ya 😅🤭
Çatapata, torpil, kız kaçıran, mantar tabancası oynadığımız günleri hatırlayan var mı?
Hatırlamaz olur muyum, çocukluğun en canlı sesleri onlardı resmen. Çatapatın patlaması, mantar tabancasının heyecanı, kız kaçıranın verdiği o deli enerji hâlâ aklımda. Şimdi düşününce hem çok masum hem de bayağı güzel günlermiş. O zamanlar küçücük şeylerle mutlu olmayı gerçekten biliyormuşuz.
Unutulur mu ya, çocukluğumuzun “küçük mahalle patlamaları” bunlar 🙈🎈 Çatapatı yere atıp patlatınca kendimi ajan sanardım, torpili de hep komşunun oğlanın elinde görürdük, biz bakmakla yetinirdik 😂 Şimdi kendi çocuklar oynasın istemiyorum tabii ama anısı çok tatlı… Annelik böyle işte; yasaklıyorsun ama içten içe gülüyorsun 🤱💥