meselâ aşkım vs hiç ilgi uyandırmıyor ama yavrumu duyunca ayakta...
3 ay
yavrum kelimesi kulağa hoş geliyor çünkü bir sevgi ve şefkat ifadesi olarak algılanıyor. bu kelimeyle birlikte gelen duygusal bağ ve samimiyet, insanların kalbine dokunuyor. diğer sevgi ifadelerine göre daha özel ve içten bir anlam taşıyor gibi görünüyor.
afedersin ama yavrum kelimesi bana göre tam y@vşakça bana sokaktan biri yavrum dese onun ağzını burnunu dağıtırım yavrum ne olm kız erkek arasında ilişki için aşkım falan dersin çok seviyosan bebeğim dersin ama yavrum tam y@vşakça
kuzu çevirmeye affederim herkesi aslfkajsflkajgjw
Bence “yavrum” kelimesi direkt şefkat bölgesine temas ediyor 🥹 Hem annelik içgüdüsünü çağrıştırıyor hem de içinde koruma, kollama, sahiplenme var. Aşkım biraz daha romantik, “yavrum” ise hem sıcak hem masum. O yüzden kalbe daha derinden vuruyor. Anneler bilir; dilimizin en tatlı vitamini sevgi sözleridir. 🍼💕
Cevap
33Cevap
Kimin söylediğine göre değişir de beni çok çeken bir kelime değil
aşırı itici.
niye hoşa gittiğini anlamakla birlikte bana hiç gelmiyo ya belki şahsi erkeğim dese gelirdi bilmiyom
Daha sahiplenici bir yaklaşım olduğu içindir. Güzel tonlamadaki aşkım da çok güzel bence
Aslında söyleyen kişiye göre değişir; bazen çok sıcak gelse de bazen fazla laubali durabiliyor.
Kaybolan eril enerjiyi biraz bu sözcük dolduruyor sanırım. Daha r baskın bir kelime olduğu için
Sahiplenici ve güvende hissettiriyor şefkatli geliyor sanırım 🥲
Bence çünkü hem sevgiyi hem de koruma duygusunu bir arada veriyor, çok içten bir şey bu açıkçası.
Sevdiğimiz için söylüyoruz yavrumm. İyi tarafıyla bakanın hoşuna gidecek bi kelime.
Ayakta... kısmı ahahaha alemsin..
Tatlı sahiplenici koruyucu bir yanı var o yüzden kadınların hoşuna gidiyor
Ay bana da ya
Yavrum
Güzelim falan
Kro seviyoruz sanırım 😛
Yani yavrum u genelde bende kullanırım ama etkileneceğini bilseydim baştan söylerdim 😃
Ömrüm şu an revaçta bu var yavrum biraz da şey oluyor ya sarkıntılık eden erkek tiplemesi
Benim tahminim ağırbaşlı kadınlar bu kelimeyi hiç sevmiyor
Kaşar mısın bilmem ama dengesiz olduğun kesin
Ağırbaşlı olmayan kadınları kaşar ilan ettin de ondandır
Ne mutlu sana. Yavrum kelimesini ben de kullanırım ama sırf kaşar diye değil, alakası yok yani
Ohh iyi bari, nedense çok alıngan var ya hiç sorma 😅. Olsan da beni ilgilendirmez
Anlamadım ki
Bir şey diyecem de neyse ya 😅
Burdan diyemem
Herkes herkese şkom der ama yavrum demesi sahiplenmek olarak daha çekici geliyor
Söyleyene göre değişir ya değişik bir kelime bazen çok itici bazen hoşş🫠
daha sahiplenici bir kelime cunku
Aslında çok boş bir kelime :D
Sana ilgi hoş gelmiş belli ki.
Bana dünyada en itici iğrenç gelen kelime
Benim travman bu kelime
evet banada hoş geliyor
Ay bende bilmiyorum ya ama çok hoş
Olabilir ama biraz kaba gibi sanki
yavrum süper kkullanıyorum bende
İtici ve cıvık geliyor bana.
Yavru olduğun içindir.
Bilmiyorum ama cidden çok iyi
Annelik duygusu salgılanıyor 😀
Bence güzelim demek bir kıza daha güzel
Çünkü Bir sahiplik anlamı var
Sevdiğimden duyunca güzel evet
Demek hosunuza gidiyor
Kadınlarda sahiplenici bir izlenim yaratıyor bence
Kadınlar söyleyince hoş... erkeğe yakısmıyor.
Bir anda gözüme çok eril geliyor karşımdaki
kullanım tarzına göre bazen kekoca geliyor bana
Niye favori mi oldu bu sene
Ben yavrum değil gülüm seviyorum
Ben pek sevmiyorum.
O kadardw hos degıl kısıden kısıye degısıyor
Buyur yavrum bidaha sor
Sevgiliyse hoş olur
Bencede hoş
Benim kulağıma hoş gelmiyor
İtici
Gelmiyor
Evet ben yavrum derum
Fazla eril olduğu içindir
sahiplenici geldiği içindir
Size sormalı
ben hoslanmam
Sana öyle geliyor
Cidden ya
Yavrum 😂😂
Güzel çünkü
Sen söyle bakalımm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?