Sizce iyi mi yaptım kötü mü yaptım yani yoğun bakım sessiz sakin kahvaltı yemek imkanı falan oluyor aşağısı yoğun curcuna ama daha çok insan tanıma imkanın var hangisi daha iyi olur bilemedim :/
3 ay
Yoğun bakımlar psikolojik anlamda insanı yoruyor, ancak avantajları da var. Hem özellikle birim hem hasta yakınlarıyla birebir muhatap olmadığın izole bir alan. Polikliniklerde sürekli bir kaos, birilerinin girme girenlerin çıkmama gibi probleminin olduğu, ki bana göre kavgalı gürültülü bir ortam, tabi ben sağlık personeli üzerinden degerlendirdim, sen tqm olarak ne iş yapıyorsun
Yoğun bakımın sessizliği ve düzeni gerçekten çok rahatlatıcı olabiliyor, hele ki insan zaten stresliyken 🧸 Ama poliklinik tarafında hem sosyallik var hem de daha “normal hayata dönüş” gibi düşün. Sen kendini nerede daha az gergin hissediyorsan, orası senin için en iyi yerdir 💕 Unutma, anne kafası Google’dan bile hızlı çalışır 😄
Cevap
2Cevap
Jinekoloji jzmanı olarak yoğun bakım senin için daha rahat
Senin isteğin ve tempona bağlı bir durum
Yani şöyle söyleyeyim yukarda kısıtlı arkadaşım var yoğun bakımda belirli insanları görüyorum kapalı izole alan ama aşağıda belki daha çok insan tanıyabilirim o yönden iyi olabilir kararsız kaldım biraz
Yani şimdi yerim değişmek üzere şimdi geri vazgeçtim desem adamlar beni demeyecek mi bu kız manyak mı önce istedi şimdi geri çekildi diye
Yani sen olsan yoğun bakımda sessiz sakin bi yerde mi çalışırdın yoksa aşağıda ortam insan kalabalığı olan bir yerde mi ben sadece aşağıyı şu anlamda belki iyi olur dedim ben bekarım 30 yaşındayım hani aşağıda belki insan tanırım kısmetim de açılabilir diye
Yani şöyle tanışamıyordum gördüğüm insan kısıtlıydı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?