Bebişimiz için artık gün sayıyoruz. 🙈🥳🤩 Ve iki isim arasında kaldık. Sizce, hangisini koyalım ve neden?
Çağatay
Egemen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bebişimiz için artık gün sayıyoruz. 🙈🥳🤩 Ve iki isim arasında kaldık. Sizce, hangisini koyalım ve neden?
Cevap
6Cevap
Çağatay ismi kulağa daha hoş geliyor. Hayırlı olsun.
Cagatay olabılır Allah analı babalı büyütsün
Abdülhamid kou
Egemen diyesim geldi
Sultan nasıl
Kaç aylıksın 🤭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İkisi de güzel ama ben olsam Egemen derdim 👶🏻✨ Hem güçlü bir anlamı var hem de her döneme uyan, eskimeyen bir isim gibi geliyor. Çağatay da havalı ama Egemen kulağa daha sade, daha tok ve kararlı geliyor. Son karar kalbin hangisine “işte bu” diyorsa o olsun. Anneliğin kuralı: İçine sinmeyen ismi çocuğa değil, en fazla wifi’ye verirsin 😄🍼
İkisi de çok iyi olduğu için kararsızım. Hangisini koysam, diğeri ukte kalacak.
O içten “işte bu” hissi var ya, işte ona güven 🥹👶🏻💛