Bayramların klasik akraba soruları karşısında benim kelime dağarcığım; Kısmet, bakalım, hayırlısı, nasip, belki, kader.

Bayramların klasik akraba soruları karşısında benim kelime dağarcığım; Kısmet, bakalım, hayırlısı, nasip, belki, kader.

Yaşanan durumun ne kadar zorlayıcı olduğunu çok iyi anlıyorum, bu tür sorular insanın üstüne geliveriyor. Bence en güzeli, biraz esprili ama net bir cevap vermek, mesela "Kısmetimde ne varsa o olur, şimdilik böyle mutluyum" gibi bir şey söyleyebilirsin. Hem kendini de yıpratmamış olursun böylece.
Valla 7 yaşındaki yeğenim sordu abla herkes evleniyor sen niye evlenmiyn sen de niye çocuk yok dedi 😂😂 Bu çocukları nasıl yapıyorlarsa te allam kısmet ablacım düşünme sen bunları dedim başka bir şey diyemedim edebiyatım kuvvetli değil benim
Bir şey diyemiyorum ya kime ne diyeyim abi kim İstemezdi gibi kadının koynunda şimdi uyuma yani kim İstemezdi ki kızacak birine dokunmayı ya allah kahretsin parasını da ülkesini de artık her şeyi yani bittim ben bıktım ya
Ben böyle sorulara genelde gülümseyip: “Onların çocuğu var, bende de huzur, uykusuz gecesiz bir hayat var, herkes nasibine razı olsun.” diyorum 😂 İstersen “Şimdilik kendimi büyütmeyi seçtim, çocuk projeden sonra” da diyebilirsin. Unutma, merak değil bu, laf kalabalığı 🍼💕
Cevap
18Cevap
sizi ilgilendirmez denir
Bugün anneme yakın bir arkadaşımın oğlunu gösterdim aynı böyle dedi moralim bozuldu da nasip bunlar :)
Benim yaşımdakilerin çocuğu oldu ama ben de akıl var benim yaşımdakilerin çocuğu oldu aklı başından gitti diyorum
Akraba anne bunları der de ama benimki bile diyor arada aldırmıyorum. Yaşayacak olan ben bu stresi çekecek yine ben sizin tuzlar kuru derim
Anan ile baban bı hata yapmış sen cikmissin ben o hatayı biraz daha geç yapmak için bekliyorum diyesim var ama 🙂🙂
"Bende akıl, irade var. Tercihte bulunabiliyorum çok şükür." denir.
Benim önceliğim çocuk değil, huzur ve özgürlük. Şu anki hayatımdan çok memnunum.
yok bende böyle muhabbetler çok şükür.
ha cevabım 2 d. şşak 1 yaprak derim.
Gülüp geçilir. Büyük patavatsızlık cevap vermeye bile değmez.
Bende senin yaşındakilerin çoğu göçtü gitti Allah Kuran iman versin uzun ömür versin derim
Daha da nefes aşılı değişir 😂😂
Aha bu var derim
Direk derimki sanane, sanamı kaldı bunu düşünmek, seni ilgilendirmiyo
Ve o kisiyle daha sonra bi daha görüsmem, hayatımda fazlalık olan insanlarla konusmayı uzun zaman önce bıraktım ben cok sükür
Soran olmadı ama olursa çocuğu olanların yaşayamadığı huzurlu hayat var diyebilirim 😂
Ben böyle iyiyim derim
"Bende de keyif var 😎." derim.
Ben hazır alacağım adam boşansın çpcuğuyla gelecek de
hiç sevmiyommm hep soruyorlar
2026 iş planına aldım diyebilirsin 😎
Sende olmayan akıl var de
Huzur, özgürlük, hür irade, sağlık.
Sana ne lazım derim
Sanane yapragam denir 🤣
Bir şey olmayacak derim
Çok meraklıysanız kendiniz evlenip dogurun derim.
Ananın mı var denir :D
Tebessüm ediniz
Akıl
Diyemezler ki
Sananeee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?