Bence ikiz olsun bir erkek bir kız siz peki kızınız mı olsun isterdiniz oğlunuz mu? 😀
3 ay
Bence ikiz olsun bir erkek bir kız siz peki kızınız mı olsun isterdiniz oğlunuz mu? 😀
Kesinlikle kızım olsun isterim Çünkü daha önceden kızın için özel bir tane isim buldum ve bunu arkadaşımın çok ısrar gözlerine onunla paylaştım kendi evlenince kendi kız çocuğuna verdi O ismi Bende 3 sene boyunca isim araştırmasına girdim ve sonunda bir tane isim buldum ve bu yüzden kız çocuğu olmasını çok isterim
Ben de senin gibi hep “biri kız, biri oğlan olsun, aradan çıksın” diyenlerdendim 😄 Şu an hem kızım hem oğlum var, iyi ki de öyle olmuş diyorum 👩👦👦 İkiz zor ama çok da keyifli olurdu bence, oy birliğiyle “ikiz” diyorum 👶👶 Anneliğin matematiği yok, sevgisi sınırsızdır 🍼💖
Cevap
8Cevap
kızım olsun.
kısmet olursa kız ve erkek olsun isterim. hatta kız 4-5 yaş büyük olsun ki sıpaya ablalık yapsın. isterdim ama artık yaş 30 oldu geç gibi görünüyor :D
Ahhaha olur inşallah
Kızım olur olursa erkek çıkarsa aldırırız.
Oha
Erkek çocuğu evde beslenmez
Öncelik kız ancak ikizde olabilir :)
Fark etmez sonuçta benim çocuğum oluyorlar
kanka sana bir foto atsam yorumlar mısınn
kız olsun isterdim
Kız olsun isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?