Çok tatlı olduğum için babam hep öpüyor sıkıldım haksızmıyım?

Uyurken bile uyandırıyor 5 dkda 1 canı sıkılınca öpüyor gidiyor gel çarşıya gidelim diyor salmıyor beni. Beni öpen sadece babam değil küçük kardeşim de her gördüğünde öpüyor beni
Çok tatlı olduğum için babam hep öpüyor sıkıldım haksızmıyım?
Cevapla