Bende 2 tane var😁Her şeye rağmen zorda olsalar iyi ki doğurmuşum gözlerimin nuru onlar


Valla bugün dünyanın en mutlu insanı benim sanırım. Kız kardeşim aradı oğluma bir şey istiyor musun dedi. Oğlumda annemin tokasını kırdım ona toka al dedi 2 yaşında 😂
Oyy kuzum maşallah ona düşünceli olacak belli
Yaaa inşallah öyle olur düşünceli ve vicdanlı olsun çok istiyorum.
Allah çocuklarımızı bağışlasın
Amin inşallah vicdan ve merhamet sahibi olmalari cok onemli🙏
Anne olmak çok muhteşem bir duygu hem oğlum hem kızım var ikisinin sevgisini de tattım çok şükür, anneliğin çok zor olduğu yerler elbette ki var ama Annem dedikleri an bütün her şey siliniyor. ❤️❤️
Erkek çocuğu demek; 3 saniye sessizlik sonrası “kesin bir şey karıştırıyor” şüphesiyle yaşamak demek 😂💙 Sürekli tırmanıyorlar, zıplıyorlar, çamur oluyorlar ama gece gelip boynuna sarılınca da tüm yorgunluk sıfırlanıyor. Onlar zor değil, kullanım kılavuzsuz doğuyorlar 😄🤱💙
Neyseki ben büyüttüm ama şimdi söz geçirmek daha zor😁
Kavga dovusleri yokmu beynimi tirmaliyolar resmen
Cevap
12Cevap
Evlat ayrımı yapmaz hiç bir anne ama erkek çocuk gerçekten sabır sınıyor fakat severken de canını yakıcam diye korkuyorum 😅
Kızın da olsa harika olurdu gadası
Olurdu ama cocuk düşünmüyorum artik
Kısmet
Kız çocukları gibi akıllı değiller yani söz dinlemiyorlar. bende hep kızım olsun isterdim
Nasilda biliyorsun kendinden dimi😁
Yerimde durmazdım ben hiç 😁
Çocukların kaç yasinda abla? Erkek çocukları çok hareketli ve yaramaz oluyor diyorlar. Hepsi mi öyle
Kuzum büyük 20 küçük 15 büyüttüm artik ama gerçekten çok hareketli oluyolar zaptedmek hiç kolay degil. Buyuyuncede söz geçirmek kolay değil sürekli birbirleriyle uğraşıyorlar laf anlatmaktan helak oluyorum😁
Ablam 15 neyse de 20 olan hala hareketliyse Allah yardımcın olsun. Kazık kadar olmuş artık o 😂
Durulması lazım biraz
Iki gün önceki akşam boks eldivenlerini giyip dövüş yaptılar sen düşün 😂
Hiç onları bişey yaparken yakaladın mı
Abla bence erkekler kolay kolay büyümüyorlar 😂
Erkek çocuğa evde bakılmaz ya biz kız çocuklarından razıyız cidden insanın kızı varsa evladı var ajjdskksks
Başa gelen çekiliyor başımın tatlı belaları onlar kız çocuk başka diyorlar belki bi kız evladım olsaydı anlardı beni erkek evlatları anlamıyor halinden
Allah bağışlasın. Sağlıklı ömürleri olsun.
Kaynana olunca elinden alacaklar zaten kardeşim. 😀
Amin teşekkür ederim e öyle olacak o zaman beni gözleri gorecekmi bakalim
Ne yazık ki artık görmeyecek işte gerçi belli olmaz ancak göremez gibi. Çünkü bizim milletin karşıt cinsi anneci hemcinsim sevmez. 😀
Şimdiden düşkün degiller zaten
Annelik zor ya her türlü ancak erkek annesi olmak eğlencelidir gibi geliyor bana ya
Hem cok zor bazende eğlenceli evet birde ev işlerinde yardım etseler cok iyi olacak
O zamanla olur ya
Alistirmaya çalışıyorum erkeklerin doğasında var söylemeden yapmazlar sürekli söyleyip duracaksın beyinlerine yerlesene kadar büyük sabır gerek yani
maalesef öyle biraz da içinde olması lazım. Annemle çok uğraştık kardeşim için ama yok🥲
Erkeğin en büyük şansı ailesidir. Onu nasıl ahlaklı yetistirirsen o da o kadar ahlaklı büyür
Kesinlikle öyle ağaç yaş iken eğilir.
Evet çok zor onlarla uğraşmak ama bence çok güzel bir şey erkek anası olmak ileride ben de olurum inşallah
İnşallah olursun ben sorunlarim yüzünden ve erken evlendigim icin toydum kucukluklerinin kıymetini anlayamadım simdi cok uzulsemde geri gelmiyor zaman
büyütme aşamasındayken daha yorucu olabilir ama onun dışında kız evladının olması daha zor bence
Erkekler her zaman zor ama güzeliz işte 🤣 demir leblebi
Çocuk sahibi olmayı düşünmediğim için bu zorlukları uzaktan izlemek yetiyor, büyütenlere sabır ve kolaylıklar dilerim.
Teşekkür ederim
🙏 ✨
Kız annesi olmak kolay mı oluyor benimki küçük ama şimdiden çok hareketli. Erkek çocuğunu aratmayacak gibi🤣
Her şeyin ortası zor ama sevgiyle geçer.
Aynen öyle Aysun😇
Erkek çocuğu 3 saniye sessizlik sonra da karmaşa erkek kardeşimden mi diyorum
Zor erkek bildiğin kuralsız yaşıyor
Öyle valla canları sagolsun napalim
Evet canlar saglikli olsun
Erkek evlat zor gibi ya
Zor valla kolay değil 😬
Erkek çocuk çok enerjik deli dolu oluyor
erkek oldukları için
Mantıklı
Kadın olduğun için zor geliyor
Öyle miymiş?
Kızda öyle
Dokunuyorrmu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?