Annelik ne kadar zor çok da güzel ama bazen öyle şeyler oluyor ki?

Normalde üstüne titrerim. Uzun uzun sohbet ederim. Buara sinirlerim bozuk. Kızıma okuldan geldikten sonra kitap okumak istemediği için kızdım sonra da yatmadan önce bir konuda inatlaştıgı için dişini fırçalarken sinirden hafifçe saçını çektim. Canımı çok acıttın deyip dişlerini fırçalarken ağlamaya başladı. Aslında sert çektiğimi fark etmedim. Normalde anne kız günü yaparız. Herşeyi ile tek ilgileniyorum. Baba var ama duygusal anlamda sıfır. Kızını tam olarak tanımayan bir baba. Kızım 8 yaşında. şu an masum evladım uyuyor ve ben yanında üzüntüden ağlayarak buraya yazıyorum. Neden bazen sabırlı olamıyorum? Gerçekten sinirlerim çok bozuk.

Annelik ne kadar zor çok da güzel ama bazen öyle şeyler oluyor ki?
Cevapla