Gebelikte kadın doğum doktoru muayenesine eşler neden alınmıyor, her hastanede böyle mi?

Bebeğim 5+5 galiba böyle yazılıyor.2. kontrole gittik eşimle fakülteye ama eşimi almadılar içeri. Bu hep böyle mi oluyor. Garip geldi bize birlikte görüceğiz bebeğimizi diye heveslenmiştik.

Gebelikte kadın doğum doktoru muayenesine eşler neden alınmıyor, her hastanede böyle mi?
Cevapla