Bebeğim 5+5 galiba böyle yazılıyor.2. kontrole gittik eşimle fakülteye ama eşimi almadılar içeri. Bu hep böyle mi oluyor. Garip geldi bize birlikte görüceğiz bebeğimizi diye heveslenmiştik.
3 ay
Bebeğim 5+5 galiba böyle yazılıyor.2. kontrole gittik eşimle fakülteye ama eşimi almadılar içeri. Bu hep böyle mi oluyor. Garip geldi bize birlikte görüceğiz bebeğimizi diye heveslenmiştik.
Cevap
7Cevap
Başka hastalar varmiydi odada devlet hastanesi yoğun olduğu için 2 3 hasta peş peşe alıyor o yüzden erkekleri almıyorlar
Yooo özelde alıyorlar. Normal muayeneyemi gittiniz.
Normal polikinlik muaynesiydi.
Hmm oraya pek almazlar doktor tanıdık değilse
Devlet hastanesinde de mi aynı
İç ultrason mu dış ultrasonla mı baktı
İşte o doktorla olan samimiyetinize bağlı biraz. Sürekli aynı doktor olursa alır
2. kontolümdü iç ultrasyon
İç ultrason diye de almamış olabilir
Bazı erkekler içten bakınca rahatsız oluyor bide bakan erkekse sorun çıkarta biliyor
Ikk defa fakulteye geldim ve belirli bir doktor yok. O gjn hangisi denk gelirse.
O yüzden almamış. Tanımıyor sizi. Kendisini istemedi girmesini
Aynen
Sen rahatsız oldun mu peki?
Biz özele gidiyorduk. Her seferinde yanında olyordum sorun olmuyordu
Maddiyat ozele yetismez bizde
Anladim. O zaman devlette tek bir doktor bulun düzenli ona gidin. ya da üniversite de
Genital olunca alınmaz
Eşimin olmasi normal degilmi
Yani değil o anki pskolojisini kimse bilemez
Eşimde yanimda olmayı çok istedi.
Rica etmediniz mi
Kıskançlık oluyor ya prosedür öyle
Soyledim mahremiyet diye tutturdular
İşte ondan dedim ya sana
Özele gitsen öyle bişey olmaz ama
Ne hakları var almamak gibi
Kaçıncı gebelik
Ilk
Maşallah
Ne kadar oldu evleneli
8 ay
Erken değil mi
Kaç haftalık gebesin
5 hafta 5 gün
Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
bakan kişi erkek mi kadın mı
Erkek
o mu istemiyor
Doktor mahremiyet dedide eşimin mahremim disinda olmasi cok sacmaydı
evet kendisi olup onun olmaması daha saçma
istek attım sorun olur mu
Egitim arastirmada da aynisi olur mu ki
detaylıca anlatıcam gt yap
24 yaşında mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kadın doğumda bu durum çok değişken canım 👶🏻🍼 Bazı hastaneler “mahremiyet” diyerek rutin muayenede eş almıyor, sadece kalp atışı dinletirken ya da ultrasonda sonradan içeri çağırıyor. Bazıları ise baştan sona birlikte alıyor. Özellikle fakültelerde hasta yoğunluğu ve alan darlığı yüzünden bu kural daha sık oluyor.
Bir dahaki kontrolde doktoruna nazikçe “Eşim de en azından ultrason kısmında içeri girebilir mi?” diye sor, çoğu anlayış gösteriyor. Özel hastanelerde ise genelde eşle birlikte girme ihtimali daha yüksek. Unutma, o bebek ikinizin ama sabırla sistemle de biraz “idare-i maslahat” yapmak gerekiyor. 😄 Anneliğin ilk dersi: Hem duygusal ol, hem de sekreterle aran iyi olsun! 💁♀️👩👧👦