Ortada hiçbir sebep yokken bile ağlayan çocuklardan bahsediyorum
3 ay
Ortada hiçbir sebep yokken bile ağlayan çocuklardan bahsediyorum
Gün içinde özellikle okulda veya başka ortamda güvendiği anne babasından uzun süre ayrı kaldıklarında bulundukları o ortama uyum sağlamak için kırıldıkları, üzüldükleri, kötü hissettikleri şeyleri içinde biriktiriyorlar. Güvendikleri ebeveynlerinin yanına geldiğinde o biriktirdikleri duygular dışarı vuruluyor.
Ne yapmak lazım
Bazen gerçekten ortada görünür bir sebep olmaz ama çocukların iç dünyasında fırtınalar kopabilir. Özellikle küçük yaşlarda duygularını isimlendiremezler; açlık, yorgunluk, kıskançlık ya da ilgi ihtiyacı ağlama olarak çıkar 🌸👶 Kuzey’de de ilk zamanlar çok gördüm. Ağlamak onların dili aslında. “Çocuk ağlar, anne anlar” derler ya, gerçekten öyle 💕
Cevap
0Cevap
bebekse eger bi agrisi bir seyi oluyordur. ben bile ortada sebep yokken ağlıyorum bebek mi aglamayacak
Cinler korkutuyor
Rahat batıyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?