Evli değilim hamile değilim 20 yaşındayım ama en büyük korkumdan biridir bu kötü bir anne olmak
3 ay
Merhaba, bu endişeyi yaşayan ne ilk nede tek kadınsın, bundan emin olabilirsin. Ancak gebeliğin daha başladığı anda annelik duygusuyla tanışıyorsun, ona karşı öyle bir şefkat başlıyor ki içinde, onu herşeyden ve herkesten koruyacak birine dönüşüyorsun. Kötü anne olma düşüncesi bir yana, ona sadece anne değil, koruyucu bir katman oluyorsun.
Bu yaşta bunu düşünmen bile ne kadar bilinçli biri olduğunu gösteriyor 💛 İnan bana, kötü anne olur muyum diye korkan kadın zaten çocuğu için en iyisini yapmaya meyilli oluyor. Kendini tanımaya, sabrını geliştirmeye, sağlıklı iletişim kurmaya odaklan. Gerisi zamanla oturuyor. Annelik mükemmel olmak değil, her gün biraz daha öğrenmek aslında 👶✨ Unutma, annelik kalpte başlar, bebek sonra gelir 😉💐
Cevap
9Cevap
Aklı başında zamanı geldiğinde sevdiğin ve anlaştığın insandan çocuğun olursa hiç korkma istesende kötü olmazsın
Yeterli sorumluluk duygusuna ve olgunluğa ulaştığında korkmana gerek kalmaz Kendini hazır hissetmek önemli
Hic bir dogum sancisi ceken bir kadin kötü anne olamaz bu soruyu sorman bile ne kadsr naif ve duygusal oldugunun kanitidir
Allah annelik duygusunu aşılıyor merak etme içine sadece ahlaken iyi biri olmalısın hepsi bu
Yok be niye öyle olacaksın bilincinde olman bile güzel
Bunun bilincinde olman cok guzel. Ve eger öyle bir anne ol. ak istemiyorsan öncelikle kendini geliştir.
Niye kötü anne olasın ki
Annelik eğitimi alırsın korkma
Anne olunca değişir duyguların
Şimdiden düşünme bunları
Garip
Sadece dikil çoxuk yapma
Anne olma o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?