Ben bu çocuğa aşık oldum yani her halini her şeyi sebiyom işte ne yapsam geçmedi ne yapmalıyım bilmiyorum yakışıli. mi sizce?

Küçük maymunum diye kaydetmiştin ama hiç görmedim istemedi de. Bilmiyorum zamanla bağlandım ona
Ben bu çocuğa aşık oldum yani her halini her şeyi sebiyom işte ne yapsam geçmedi ne yapmalıyım bilmiyorum yakışıli. mi sizce?
Ben bu çocuğa aşık oldum yani her halini her şeyi sebiyom işte ne yapsam geçmedi ne yapmalıyım bilmiyorum yakışıli. mi sizce?
Ben bu çocuğa aşık oldum yani her halini her şeyi sebiyom işte ne yapsam geçmedi ne yapmalıyım bilmiyorum yakışıli. mi sizce?
Güncellemeler
3 ay
Bağlar miyim taktık verin koşup durdum birkaim mi rahat
Ben bu çocuğa aşık oldum yani her halini her şeyi sebiyom işte ne yapsam geçmedi ne yapmalıyım bilmiyorum yakışıli. mi sizce?
Cevapla