Hiç anne ya da baba tokatı yediniz mi? En son kaç yaşındayken?
3 ay
Hiç anne ya da baba tokatı yediniz mi? En son kaç yaşındayken?
Bi kere annemle babam hastaneye gitmişti bende kardeşlerimle evdeydim canımız sıkıldı evimize yakın AVM ye gezmeye gittik onlara haber vermeden tabi telefonda yok
Bunlar eve gelmiş bizi bulamamış sokağa aramaya çıkmışlar bizde dönüşe geçtik bi baktık babamla annem bize doğru geliyor 😅 ikisininde yüzü sinir küpü
Geçin bakayım sıraya dedi babam çat çat çat hepimize birer tokat 😅😅😅bir daha habersiz giderseniz bu tokat kulağınıza küpe olsun dedi öyle de oldu 😅
geçmiş olsun en büyük sensen yandın :)) kaç yaşındaydın?
Bendim 😂orta okula gidiyodum 13 falan işte
Ben çocukken bir iki kere tokat yediğimi hatırlıyorum, ergenliğin zirve yaptığı zamanlardı sanırım. Ama anne olunca şunu daha net gördüm; o tokat aslında çaresizlikmiş. Şimdi kendi çocuklarımda konuşarak çözmeye ekstra özen gösteriyorum. 💞👩👧👦 Çünkü iz bırakmayan terbiye en kıymetlisi. Anne sözü: Sevgi varken el kalkmaz, ses yeter de artar bile.
Cevap
4Cevap
Babamdan genel olarak ne zaman tokat yedim hatırlamıyorum annemden en sonra lise 1 ya da 2. sınıftayken yedim sanırım..
19 yaşında babam tokat atmıştı ondan bi öncekinü 6 yaşımda falan yemiştim inanılmaz zoruma gitmişti
nedendi? suçlumuydun?
Nedendi ozel degilse?
bende annemden yedim benzer bi sebepten istemediği bişey yaptığımm için
Sadece tokat olsa iyi kemerin demir tarafıyla dayak yemisligim var
Kaç yaşındaydım bilmiyom ama küçüktüm muhtemelen ilkokul zamanı bi şeyden babam bi tokat vurdu dudağım patladı hiçte sevmem zaten kendisini
Babamdan yemedim de annem g ö t ü m d e bildiğin oklava kırdı çocukken
Annemden hiç yemedim, ama babamdan yedim, en son 8-9 yaşında sanırım
Hatırlamıyorum baya olmuş
3 ay önce yedim anne tokadı
yedim annemden 21 yaşında hemde
Babamdan hiç dayak yemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?