• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn
3 ay

Fakir ve cahil insanlar neden çocuk yaparlar?

almost_blue
almost_blue Takip Et
Guru Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
02
Yapay Zekaya Sor

Konu hakkında duygularıma tercüman olan bu videoyu lütfen izleyin:

Fakir ve cahil insanlar neden çocuk yaparlar?
Cevapla
Çocuk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    3 ay
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Fakir olan çocuk yapmaz ama fakir ve cahil olan sabahtan akşama kadar cinselliğe düşüp, bi prezervatif almaktan aciz ya da korunma yollarından bi haber, bişe olmaz ya diye sabah akşam pompalamaktan, sokaklarda iti serserisi canısı hırtosu doluşuyor. Seviş seviş at sokağa felsefesi.

    2
    3 Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Sokaklara s'ıçtıkları o biyolojik atıkları hapse tıkıp telef etmek gerekir mk.

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Hepsini tarlaya yollayacan madene yollayacan çalışsın ibnеler

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Karın tokluğuna protein içerikli yemeklerden yoksun şekilde çalıştıracaksın Nayib Bukele'nin yaptığı gibi. Bu ülkeye bunun gibi halk dostu bir diktatör gerek.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    3 ay

    Dine göre bereket demekmiş. Dinde çoğalın diye öğüt veriyor ama dediğin gibi herkes çoğalmamali. Peygamber gibi babalık yapmayacaklarsa ve özellikle kendini gerçekleştirenemiş insanlar evlenmemeli. Ceremesni çocuklar çekiyor

    0
    39 Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Gazze'de iki yıldır İsrail bombardımanı altında olan Filistinliler bile hala üreyip çocuk yapıyor, çocuklar ise gıda yetersizliğinden açlıktan ölüyor. Bu nasıl bir zihniyettir anlamak güç. Daha kendi çocuklarına acımayan bu Filistinlilere bizim halk Filistinliden daha çok acıyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Bende anlamıyorum abi siz savaşın ortasında bunları nasıl düşünüyorsunuz anlamış değilim. İnsan seks bile yapamaz o psikolojiyle

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Ben bu durumu GZT adlı haber sitesinde bir yorumda eleştirmiştim herkes bana küfredip hakaretler savurmuştu. Bizim ülkedeki zihniyet de çok geri değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Bizim gibi Ortadoğu ülkeleri duygulara göre yaşayıp ruyguya göre hareket ediyor. Aklı kullanmadığı için bu haldeyiz. Boşuna bütün peygamberler buraya inmedi. Anlamıyorlar diye sürekli buralara inmiş peygamberler.

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Bu coğrafyaya değil peygamber Tanrı'nın kendisi direkt inip bu Ortadoğu milletini dayaktan geçirse yine adam olmazlar mk. Öyle lanet bir tıynete sahipler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      🤣🤣🤣 valla doğru diyorsun. Bi de Tanrı bunlara hiç yardım etmiyor örnek Filistin Suriye

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Tanrı öyle bir Tanrı ki ulan bakıyorum kurulduğundan beri hep İsrail'e yardım ediyor ve onların şansı yaver gidiyor. :D Tanrı mağdur ve düşük zekâlı olanın değil kafasını çalıştıranın ve güçlü olanın yanında. Çünkü güç ve akıl Tanrıyla özdeş olan bir zarafettir, bu yüzden Tanrı kendine benzeyeni sever.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Eskiden ebabil kuşları ile yardım eden Allah şimdi neden etmiyor. Acaba hiç öyle bişey yaşanmadı mı uydurma hikâye mi

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Haha. :D Bu ebabil kuşu olayı tamamen uydurma bir hikaye. Konuya dair blog sayfamda yazmıştım, buyrun okuyun: ermankeser.blogspot.com/.../...-tarihsel-rolu.html

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Reis bence bunların çoğunu anunakiler yapıyor yani Allah kavramını da onlar oluşturdu. Ve bizim ibadetimizden enerji alıyorlar. Gerçek tanrı ise bambaşka. Allah ise karanlık bir tanrı. Egemen arman i izle çok mantıklı konuşuyor

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Onu ben de düşünmedim değil, hatta benim ufak tefek uzaylı tecrübem de oldu. Rüyama birçok kez uzaylılar girdi. Uzaylı ırklar bu dünyadaki insan ırkıyla t'aşşak geçiyor, köleleştiriyor, aptallaştırıyor. Fakrındaysan bu dinler de hep Yahudilerden çıkmıştır. İslam da Yahudiliğin türevi, Hıristiyanlık da Yahudiliğin türevi. Bir de Yahudilerde genetik olarak üstün zekâ var ve bunların ırkının uzaylı ırkı olduğunu da düşünmüyorum değil. Kabalacılarda bile seçilmiş ırk inancı buradan gelir. :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Zaten öyle. Hani diyor ya ayette. Dilediğimi cennete atacağım diye. işte orada İsrailleri kastediyor. Bizimkiler boşuna avutuyor kendini. İşte gerçek tanrı da bunu fark etmek için uyanın diyor. Yani sahte bi makam sahibi Allah var bunlar anunakiler işte. Kitapta hep çelişkili. Sadece yüzde 20 si gerçek. Bizden istenilen bunu fark etmek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Reis Allah neden Yahudiliği indiripte şimdi de düşman olarak görüyor. Neden 4 tane din indirip şimdi de onlara düşman olarak bakıyor ve öldürün diyor. Saçmalık değil mi? Neden 3 dini değiştirdile ama Kur'an sonsuza kadar bozulmayacak? Diğerlerinin bozulacağını öngöremedigi için mi? Peki onlara inananların suçu ne? Neden insanlari sürekli din değiştirme sevk ediyor

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      İşte bu video tam da ondan bahsediyor. Video biraz uzun ama aydınlatıcı olacağına eminim: https://www.youtube.com/watch?v=ei0vkDMlGNo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Bu adamı bende izliyorum arada, adam çok mantıklı konuşuyor ama insnakra göre deli ve dinden çıkmış görüyorlar. Böyle olunca akla mantıklı gelse bile acaba gerçekten doğru mu söylüyor düşüncesi geliyor. aslında insan çoğunluğun dediğini esas aldığı için mantıklı konuşsa bile deli diye yanlışını arayıp kaale almıyorlar. Bence bu adam çok zeki ve zeki insanlar çok sıkıntı çekiyor. Cemre Demirel var o da bipolar bu Orhan gibi ama kafası zehir. İşte o Egemen arman a göre bu insanların ruhu bastırılmış ama diğer normal dediğimiz kişiler ise klon yani bizi bastıran ruhu olmayan yaratıklar. Aslında gerçek tanrı Bizim gibilerin uyanmasını istiyor. Zaten bir çok şeyi uyandık ama bastırılmış olduğumuz için özgür değiliz

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Bu arada ben de eve kapalı yaşayan bir bipolar ve psikoz hastasıyım. :D Bu Yahudi ırkının ne melanet bir ırk olduğu en iyi Hitler anladı zaten, o yüzden bunları yok etme girişiminde bulundu. Hitler'in ilham aldığı büyük Alman filozofu da Yahudilerden şiddetli şekilde nefret ederdi ve Avrupa'nın Yahudi mitolojisi olan dini inançlardan kurtarılması gerektiğini düşünürdü. Örneğin Yahudiler dünyaya semavi dinleri bela etmişken sence neden Hitler semavi din olmayan Budizm ve Hinduizm'in sembolü olan Svastikayı parti sembolü yaptı? Hitler'in Enformasyon Bakanı Goebbeles de eğer Yahudi ırkını yok etmezsek küresel Siyonizm bütün dünyayı ele geçirecektir ve esareti altına alacaktır demişti. Adam haklı çıktı. Şimdi İsrail koskoca Ortadoğu'yu esareti altına aldı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Daha dün aklimdan geçti. Bu Hitler'in değerini bilemediker diye. Adam ne güzel Yahudilerin kökünü kazıyordu. Şimdi bu İsrail ve ABD yi kim yenecek. Öyle bi ülke göremiyorum. Hepsi uzaktan havlıyor sadece

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Bende bipolar ve şizofrenden şüphe ediyorum ya bunu nasıl anlayabilirim çok karmaşık bu pskikoloji

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Hitler eğer savaşı kazansaydı şu an dünya bambaşka olacaktı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      O zaman da Almanya başımıza dert olurdu belki de

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Sovyerler de dert olmuştu ama. Stalin köpeği bizden Kars ve Ardahan ile Boğazlar'ı istemişti. Bizden toprak talep etmişti, işgalle bile tehdit etmişti. Soğuk Savaş döneminde komünist it sürülerini de hep başımıza Sovyetler bela etti. Almanlarla müttefik olursan zaten sana kötülük etmez. Naziler savaşı kazansaydı bugün Ortadoğu'da İsrail diye bir devlet olmayacaktı, Filistin diye bir devlet kurulacaktı ve başına Kudüs müftüsü Muhammed Emil El-Hüseyni getirilecekti.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Filistin i Naziler mi kuracaktı

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Evet Filistin hareketi Naziler'den destek almıştı. Irak'ta darbeyle başa gelen Arap milliyetçisi ve Nazi yanlısı Ali Reşid Geylani de Filistin destekçisi biriydi ve Irak'taki Yahudileri katliama uğrattı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Reis normal anksiyete depresyon panik atakların psikozdan ne farkı var sence. Yani psikoz ne oluyor tam olarak

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Psikoz düşünce bozukluğu demek dostum. Bipolar ise duygu durum bozukluğu demek. Psikozu olan bir insan bilime göre normal bir insan gibi düşünemez, garip düşüncelere sahip olur benim gibi. :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Ne gibi mesela. Psikoz atağı ve bipolar atağı nasıl olur örnek verebilir misin😄 bnde şüphe ediyorum çünkü hatta şizofren bile olabilirim

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Dostum psikoz olunca hiç gerçek hayatta görmediğin bir şeye bile aşık olabilirsin mesela, kendi kafanda kurgularsın. Psikozun kendi içinde türleri vardır. Uzaylılardan ve Tanrı'dan falan mesaj aldığına inanırsın. Bipolar olunca bazen aşırı enerjik olursun 3 gün uyumazsın, bazen ise çökkünlükten ve tembellikten üç gün uyursun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      YouTube da seçilmiş insan videoları var. Bana çok uyuyor özellikleri. Bazen seçilmiş olduğumu düşünüyorum bu da psikoz belirtisi mi? Bipolar değilim galiba çünkü genelde hep fepresifm enerjik değilim. Ama mevsimsel geçişler oluyor. Örneğin Şubat Mart Nisan Mayıs gibi çok kötü hissediyorum yasadgim stres iki katına çıkıyor. Yazın ve sonbahar daha iyiyim. Bu bipolar olabilir belki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Konuşmakta zorlanmak bipolar belirtisi mi otizm belirtisi mi? ↗

      Bunu da okuyup karar verebilirsn

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Evet ben de böyleyim. Konuşma bozukluğu var bende de. Çocukken herkes benimle konuşmayı bilmiyor diye dalga geçerdi, öğretmenler bile zorbalardı beni. Kendimi ifade edememek beni çok üzerdi. Sırf konuşma bozukluğumdan dolayı Youtube kanalı açamıyorum mk hayvan gibi bilgili olmama rağmen.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Benimki konuşma bozukluğu mu sence. Sende nasıl oluyor takılma kekeleme gibi mi nasıl? Ben konuşuyorum ama hakkım yenilince aşırı kaygı ve sinirle düzensiz konuşuyorum

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Ben kelimeleri çok yutuyorum, konuşurken çok tekliyorum. Yani nasıl anlatayım tuhaf bir konuşma şeklim var, kendime özgü.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Devrik cümleler mi kuruyorsun yani karşıda ki kişi anlamıyor mu dediğin şeyleri

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Evet.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      İlaç içince geçmiyor mu? Çocukluktan beri mi böylesin peki. Ben mesela aripa 5 mg kullanınca düzeliyor konuşmam ve çenem açılıyor daha rahat konuşuyorum

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Geçmiyor, çocukluğumdan beri böyleyim. Ama çocukken çok daha kötüydü.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Sence neden oluyor bu durum. Otizm belirtisi falan mı yoksa beyinde bişey mi eksik dopamin vs gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Bi de YouTube kanalı açmak istiyorum dedin. Yapay zeka ile fikirlerini konuşturabilirsin. Bir sürü kanal var kendi sesi olmayan

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Bilmiyorum.

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Doğa Anne
Doğa Anne Takip Et
Fenomen
3 ay
  • Bu konu çok hassas bir yer aslında. Çocuk sahibi olmak sadece maddi durumla ölçülen bir şey değil; herkesin ailesi, inancı, hayalleri farklı oluyor 🤱✨ Ebeveynlik bilinç, sevgi ve sorumluluk gerektirir ama “fakir ya da cahil” diye etiketlemek kimseye fayda sağlamaz. Eğitim ve fırsat eşitliği arttıkça kararlar da değişiyor. Unutma, çocuk nasip değil emek meselesi; emeksiz yemek olmaz 🍲💕

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

10

Cevap

1

Cevap

  • Melike12_ m
    Melike12_ Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    3 ay

    Abi biraz 🤏🏻 sinirlenmiş sanırım djsjd bende karşıyım evlenip direkt 3 4 tane çocuk yapılmasına.

    1
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    3 ay
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 568 cevap paylaştı.

    Yav zenginler yapıyor da ne oluyor 🤪? Sanki bir b*k katıyorlar dünyaya 🤪.

    0
    8 Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      En azından sokağa hırt sürüsü gibi biyolojik atık salmıyorlar. Zenginin çocuğu hiç olmazsa eğitimli ve kültürlü oluyor.

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      3 ay

      O hırt sürüsü de zengin ama, Türklerin sahip olamadığı yerlere sahipler. Uyuşturucu kaçakçılığı onlar da. Teröre destek onlar da Bu onları eğitimli ve kültürlü yapar mı?

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Sokağa anneleri tarafından s'ıçılıp salınan alt tabaka Kürtlerden bahsediyorum. Hani şu beş parasız ve aşiret ağasına çalışan tipler. Doğu Karadeniz'de fındık bahçesinde çalışıyorlar, kazandıkları paranın bir kısmı ise ağaya gidiyor. Bunu gözlerimle gördüm. Fakir Kürdü de Kürt feodalitesi sömürüyor.

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      3 ay

      Öyle zaten, aşiretler halkı yiyor, yemese çocukları dağa kaçırmazdı.

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Öyle dağa çıkan ahmaklar hep fakir fukara takımı. Onları dağa çıkaran kadro ise Brezilya'da Rio karnavallarına katılırlar, Maldivler'de hamakta sallanıp tatil yaparlar.

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      3 ay

      Öyle zaten 🤪. Gerçek şu ki fakir Türk çocuklarını da tarikatlar avlıyor. Bunu da es geçemeyiz. Vatan sevgisi aşılanmalı.

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Zaten öyle. Bizim devlet hep fakir Türk evladını cepheye sürer, askerde şehit olan evi duvarları dökülen kerpiç evdir, şehit babası kışın cenazeye çorapsız şekilde terlikle katılır. Ama bir tane zengin bir ailenin şehit bir evladı yoktur. Külliyen fakirdir. Bir politikacı ve milletvekili çocuğunun şehit olduğunu duymadım. Örneğin bizim millet hep İsrail'e sallar ama İsrail başbakanı Binyamin Netanyahu'nun ağabeyi Yonatan Netanyahu ben Amerika'da kariyer yapmadan önce askerliğimi yapıp ülkemi savunacağım deyip İsrail ordusuna katıldı ve Filistinlilerin Uganda'da Entebbe Havaalanı'na kaçırdığı İsrail uçağındaki Yahudileri kurtarmak için Filistinli gerillalarla ve Ugandalı askerlerle girdiği sıcak çatışmada hayatını kaybetmiştir. İsrail'in savunma bakanı Moşe Ya'alon'un yeğeni Hadar Goldin 2014'te Gazze'de Hamasla girdiği çatışmada hayatını kaybetti. İsrail'in en üst düzey politikacılarının yakınları ülkesi için savaşırken bizim asalak siyasetçi takımı ülkenin kaynaklarını sömürüp bizlere vatan aşkı dayatıyorlar. :D Ülkede savaş çıksın bütün zenginler, AKP'liler, cemaat ve tarikat liderleri yurt dışına kaçar, cepheyi ise fakir Türklere bırakırlar.

      Yorumla
    • DedektifMinnie u
      DedektifMinnie
      3 ay

      O bahsettiğin kişiler ama muhtemelen bunun için yetiştirildiler.

      Yorumla
  • hayaletbiri00
    hayaletbiri00 Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    3 ay

    Türkiye'de paran varsa iki yoksa on iki ortalama cocuk yapilmiyo valla

    0
    1 Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Türkiye'yi kastetmedim aslında. Ortadoğu ve Afrika'daki ilkel milletlerden bahsettim.

      Yorumla
  • deliikarı
    deliikarı Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    3 ay

    Maalesef site kuralları gereği buna cevap veremem 🧚🏻‍♀️

    0
    5 Yorumla
    • PesimistEP2
      PesimistEP2
      3 ay

      Ne alaka aq🤣

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Sitenin kurallarını s'i'keyim o zaman.

      Yorumla
    • deliikarı
      deliikarı
      3 ay

      Ama sende çok küfür ediyorsun kalbim kırılıyor bakkk hahshshsh

      Yorumla
    • deliikarı
      deliikarı
      3 ay

      Site görr

      Yorumla
    • PesimistEP2
      PesimistEP2
      3 ay

      Görüyorum

      Yorumla
  • PesimistEP2
    PesimistEP2 Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    3 ay

    Orhan abiyi Severiz selamlar.

    1
    2 Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Yemin ediyorum koskoca Youtube aleminde kafam %100 uyuşan bir Orhan Yenen var. :D

      Yorumla
    • PesimistEP2
      PesimistEP2
      3 ay

      Her konuda haklı

      Yorumla
  • creativexx
    creativexx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 18 , eic 100%
    3 ay

    üreme iç güdüsü

    0
    2 Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Kafası çalışan adam üreme içgüdüsü denilen bu ilkel dürtüyü ayaklar altına alır.

      Yorumla
    • creativexx
      creativexx
      3 ay

      kafaları calısmıyor knk

      Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    3 ay
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    kendilerine çok güveniyorlar

    0
    0 Yorumla
  • NeyyMıstaffamNeyy
    NeyyMıstaffamNeyy Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    3 ay

    Yapabiliyor sonuçta onu yapamayanda var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    3 ay

    Sana ne sana mı soracaklardı

    0
    13 Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Bana değil maddi durumlarına sorsunlar. Hem fakirler hep de y'arakları uzun. Sonra da köpek gibi yalvarıp aç ve açıkta kaldık diye ağlamasınlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Paralarını sen mi veriyorsun aç çocuklarını sen mi doyuruyorsun da eleştiri yapıyorsun bunları yaptıktan sonra gel yorum yap

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      Zekaya bak be. Ee ben de onu diyorum işte daha bu aptal fakirler çocuklarına para veremiyorlar ama sürekli ürüyorlar diyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Ürerler işte sana sormayacaklar boş yorumlarını kendine sakla

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      İyi o zaman aç ağızları kokarak Allahım ne olur bana ver diye yalvarsınlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Yalvarırlar sana yalvarmıyorlar ya giren çıkan ne gören de ne iyi kalpli biri insanların derdiyle dertleniyorum diyecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      *Dertleniyor

      Yorumla
    • Melike12_ m
      Melike12_
      3 ay

      Kanka bize çıkan giren zaten yokta siz böyle düşündügünüz sürece bu ülke gelişmeyecek çocuk doğurmayı marifet sanan bir ülkeyiz gerci sende haklısın 😃

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      @Melike12_ Yemin ediyorum fakirler zenginlerden daha kötü ve daha merhametsiz. Eskiden fakir ve geri kalmış olan milletlere acırdım ama başlarına gelen her türlü belayı hakediyorlar.

      Yorumla
    • Melike12_ m
      Melike12_
      3 ay

      Merhametin zengini fakiri olmaz ki merhametsiz insan zaten öyledir. Ama adam asgari ücretle çalışıyor 3 4 tane çocuğu var sonra para dileniyor ay sonunu bir şekilde getirmek için uğraşıyor acınası.

      Yorumla
    • almost_blue
      almost_blue
      3 ay

      @Melike12_ Bir de akraba evliliği yaptıktan sonra çocuğu özürlü doğanların ağlaması tam bir dayaklık mevzu.

      Yorumla
    • Melike12_ m
      Melike12_
      3 ay

      Jdjdjdnfjksfjc onlara ne desen az zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      @Melike12_ gidin özelden konuşun uğraşamam sizinle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    3 ay

    Bilinçsizlikten

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Farkındayım ki konuşuyorum. Üstüne mi alındın

      Yorumla
  • noname3426
    noname3426 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    3 ay

    Bir bilsem

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Fakir ve cahil insanlar neden çocuk yaparlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Fakirler neden çocuk yapar? 9 cevap verildi
Fakirler neden çocuk yapar? 45 cevap verildi
Fakir insanlar neden çocuk yapıyor? 10 cevap verildi
Fakir insanlar neden çocuk yapar? 14 cevap verildi
Fakirler neden çocuk yapıyor? 11 cevap verildi
Tipsiz fakir insanlar neden çocuk yapıyor? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨