Konu hakkında duygularıma tercüman olan bu videoyu lütfen izleyin:
3 ay
Konu hakkında duygularıma tercüman olan bu videoyu lütfen izleyin:
Fakir olan çocuk yapmaz ama fakir ve cahil olan sabahtan akşama kadar cinselliğe düşüp, bi prezervatif almaktan aciz ya da korunma yollarından bi haber, bişe olmaz ya diye sabah akşam pompalamaktan, sokaklarda iti serserisi canısı hırtosu doluşuyor. Seviş seviş at sokağa felsefesi.
Sokaklara s'ıçtıkları o biyolojik atıkları hapse tıkıp telef etmek gerekir mk.
Hepsini tarlaya yollayacan madene yollayacan çalışsın ibnеler
Karın tokluğuna protein içerikli yemeklerden yoksun şekilde çalıştıracaksın Nayib Bukele'nin yaptığı gibi. Bu ülkeye bunun gibi halk dostu bir diktatör gerek.
Dine göre bereket demekmiş. Dinde çoğalın diye öğüt veriyor ama dediğin gibi herkes çoğalmamali. Peygamber gibi babalık yapmayacaklarsa ve özellikle kendini gerçekleştirenemiş insanlar evlenmemeli. Ceremesni çocuklar çekiyor
Gazze'de iki yıldır İsrail bombardımanı altında olan Filistinliler bile hala üreyip çocuk yapıyor, çocuklar ise gıda yetersizliğinden açlıktan ölüyor. Bu nasıl bir zihniyettir anlamak güç. Daha kendi çocuklarına acımayan bu Filistinlilere bizim halk Filistinliden daha çok acıyor.
Bende anlamıyorum abi siz savaşın ortasında bunları nasıl düşünüyorsunuz anlamış değilim. İnsan seks bile yapamaz o psikolojiyle
Ben bu durumu GZT adlı haber sitesinde bir yorumda eleştirmiştim herkes bana küfredip hakaretler savurmuştu. Bizim ülkedeki zihniyet de çok geri değil.
Bizim gibi Ortadoğu ülkeleri duygulara göre yaşayıp ruyguya göre hareket ediyor. Aklı kullanmadığı için bu haldeyiz. Boşuna bütün peygamberler buraya inmedi. Anlamıyorlar diye sürekli buralara inmiş peygamberler.
Bu coğrafyaya değil peygamber Tanrı'nın kendisi direkt inip bu Ortadoğu milletini dayaktan geçirse yine adam olmazlar mk. Öyle lanet bir tıynete sahipler.
🤣🤣🤣 valla doğru diyorsun. Bi de Tanrı bunlara hiç yardım etmiyor örnek Filistin Suriye
Tanrı öyle bir Tanrı ki ulan bakıyorum kurulduğundan beri hep İsrail'e yardım ediyor ve onların şansı yaver gidiyor. :D Tanrı mağdur ve düşük zekâlı olanın değil kafasını çalıştıranın ve güçlü olanın yanında. Çünkü güç ve akıl Tanrıyla özdeş olan bir zarafettir, bu yüzden Tanrı kendine benzeyeni sever.
Eskiden ebabil kuşları ile yardım eden Allah şimdi neden etmiyor. Acaba hiç öyle bişey yaşanmadı mı uydurma hikâye mi
Haha. :D Bu ebabil kuşu olayı tamamen uydurma bir hikaye. Konuya dair blog sayfamda yazmıştım, buyrun okuyun: ermankeser.blogspot.com/.../...-tarihsel-rolu.html
Reis bence bunların çoğunu anunakiler yapıyor yani Allah kavramını da onlar oluşturdu. Ve bizim ibadetimizden enerji alıyorlar. Gerçek tanrı ise bambaşka. Allah ise karanlık bir tanrı. Egemen arman i izle çok mantıklı konuşuyor
Onu ben de düşünmedim değil, hatta benim ufak tefek uzaylı tecrübem de oldu. Rüyama birçok kez uzaylılar girdi. Uzaylı ırklar bu dünyadaki insan ırkıyla t'aşşak geçiyor, köleleştiriyor, aptallaştırıyor. Fakrındaysan bu dinler de hep Yahudilerden çıkmıştır. İslam da Yahudiliğin türevi, Hıristiyanlık da Yahudiliğin türevi. Bir de Yahudilerde genetik olarak üstün zekâ var ve bunların ırkının uzaylı ırkı olduğunu da düşünmüyorum değil. Kabalacılarda bile seçilmiş ırk inancı buradan gelir. :D
Zaten öyle. Hani diyor ya ayette. Dilediğimi cennete atacağım diye. işte orada İsrailleri kastediyor. Bizimkiler boşuna avutuyor kendini. İşte gerçek tanrı da bunu fark etmek için uyanın diyor. Yani sahte bi makam sahibi Allah var bunlar anunakiler işte. Kitapta hep çelişkili. Sadece yüzde 20 si gerçek. Bizden istenilen bunu fark etmek
Reis Allah neden Yahudiliği indiripte şimdi de düşman olarak görüyor. Neden 4 tane din indirip şimdi de onlara düşman olarak bakıyor ve öldürün diyor. Saçmalık değil mi? Neden 3 dini değiştirdile ama Kur'an sonsuza kadar bozulmayacak? Diğerlerinin bozulacağını öngöremedigi için mi? Peki onlara inananların suçu ne? Neden insanlari sürekli din değiştirme sevk ediyor
İşte bu video tam da ondan bahsediyor. Video biraz uzun ama aydınlatıcı olacağına eminim: https://www.youtube.com/watch?v=ei0vkDMlGNo
Bu adamı bende izliyorum arada, adam çok mantıklı konuşuyor ama insnakra göre deli ve dinden çıkmış görüyorlar. Böyle olunca akla mantıklı gelse bile acaba gerçekten doğru mu söylüyor düşüncesi geliyor. aslında insan çoğunluğun dediğini esas aldığı için mantıklı konuşsa bile deli diye yanlışını arayıp kaale almıyorlar. Bence bu adam çok zeki ve zeki insanlar çok sıkıntı çekiyor. Cemre Demirel var o da bipolar bu Orhan gibi ama kafası zehir. İşte o Egemen arman a göre bu insanların ruhu bastırılmış ama diğer normal dediğimiz kişiler ise klon yani bizi bastıran ruhu olmayan yaratıklar. Aslında gerçek tanrı Bizim gibilerin uyanmasını istiyor. Zaten bir çok şeyi uyandık ama bastırılmış olduğumuz için özgür değiliz
Bu arada ben de eve kapalı yaşayan bir bipolar ve psikoz hastasıyım. :D Bu Yahudi ırkının ne melanet bir ırk olduğu en iyi Hitler anladı zaten, o yüzden bunları yok etme girişiminde bulundu. Hitler'in ilham aldığı büyük Alman filozofu da Yahudilerden şiddetli şekilde nefret ederdi ve Avrupa'nın Yahudi mitolojisi olan dini inançlardan kurtarılması gerektiğini düşünürdü. Örneğin Yahudiler dünyaya semavi dinleri bela etmişken sence neden Hitler semavi din olmayan Budizm ve Hinduizm'in sembolü olan Svastikayı parti sembolü yaptı? Hitler'in Enformasyon Bakanı Goebbeles de eğer Yahudi ırkını yok etmezsek küresel Siyonizm bütün dünyayı ele geçirecektir ve esareti altına alacaktır demişti. Adam haklı çıktı. Şimdi İsrail koskoca Ortadoğu'yu esareti altına aldı.
Daha dün aklimdan geçti. Bu Hitler'in değerini bilemediker diye. Adam ne güzel Yahudilerin kökünü kazıyordu. Şimdi bu İsrail ve ABD yi kim yenecek. Öyle bi ülke göremiyorum. Hepsi uzaktan havlıyor sadece
Bende bipolar ve şizofrenden şüphe ediyorum ya bunu nasıl anlayabilirim çok karmaşık bu pskikoloji
Hitler eğer savaşı kazansaydı şu an dünya bambaşka olacaktı.
O zaman da Almanya başımıza dert olurdu belki de
Sovyerler de dert olmuştu ama. Stalin köpeği bizden Kars ve Ardahan ile Boğazlar'ı istemişti. Bizden toprak talep etmişti, işgalle bile tehdit etmişti. Soğuk Savaş döneminde komünist it sürülerini de hep başımıza Sovyetler bela etti. Almanlarla müttefik olursan zaten sana kötülük etmez. Naziler savaşı kazansaydı bugün Ortadoğu'da İsrail diye bir devlet olmayacaktı, Filistin diye bir devlet kurulacaktı ve başına Kudüs müftüsü Muhammed Emil El-Hüseyni getirilecekti.
Filistin i Naziler mi kuracaktı
Evet Filistin hareketi Naziler'den destek almıştı. Irak'ta darbeyle başa gelen Arap milliyetçisi ve Nazi yanlısı Ali Reşid Geylani de Filistin destekçisi biriydi ve Irak'taki Yahudileri katliama uğrattı.
Reis normal anksiyete depresyon panik atakların psikozdan ne farkı var sence. Yani psikoz ne oluyor tam olarak
Psikoz düşünce bozukluğu demek dostum. Bipolar ise duygu durum bozukluğu demek. Psikozu olan bir insan bilime göre normal bir insan gibi düşünemez, garip düşüncelere sahip olur benim gibi. :D
Ne gibi mesela. Psikoz atağı ve bipolar atağı nasıl olur örnek verebilir misin😄 bnde şüphe ediyorum çünkü hatta şizofren bile olabilirim
Dostum psikoz olunca hiç gerçek hayatta görmediğin bir şeye bile aşık olabilirsin mesela, kendi kafanda kurgularsın. Psikozun kendi içinde türleri vardır. Uzaylılardan ve Tanrı'dan falan mesaj aldığına inanırsın. Bipolar olunca bazen aşırı enerjik olursun 3 gün uyumazsın, bazen ise çökkünlükten ve tembellikten üç gün uyursun.
YouTube da seçilmiş insan videoları var. Bana çok uyuyor özellikleri. Bazen seçilmiş olduğumu düşünüyorum bu da psikoz belirtisi mi? Bipolar değilim galiba çünkü genelde hep fepresifm enerjik değilim. Ama mevsimsel geçişler oluyor. Örneğin Şubat Mart Nisan Mayıs gibi çok kötü hissediyorum yasadgim stres iki katına çıkıyor. Yazın ve sonbahar daha iyiyim. Bu bipolar olabilir belki
Konuşmakta zorlanmak bipolar belirtisi mi otizm belirtisi mi? ↗
Bunu da okuyup karar verebilirsn
Evet ben de böyleyim. Konuşma bozukluğu var bende de. Çocukken herkes benimle konuşmayı bilmiyor diye dalga geçerdi, öğretmenler bile zorbalardı beni. Kendimi ifade edememek beni çok üzerdi. Sırf konuşma bozukluğumdan dolayı Youtube kanalı açamıyorum mk hayvan gibi bilgili olmama rağmen.
Benimki konuşma bozukluğu mu sence. Sende nasıl oluyor takılma kekeleme gibi mi nasıl? Ben konuşuyorum ama hakkım yenilince aşırı kaygı ve sinirle düzensiz konuşuyorum
Ben kelimeleri çok yutuyorum, konuşurken çok tekliyorum. Yani nasıl anlatayım tuhaf bir konuşma şeklim var, kendime özgü.
Devrik cümleler mi kuruyorsun yani karşıda ki kişi anlamıyor mu dediğin şeyleri
Evet.
İlaç içince geçmiyor mu? Çocukluktan beri mi böylesin peki. Ben mesela aripa 5 mg kullanınca düzeliyor konuşmam ve çenem açılıyor daha rahat konuşuyorum
Geçmiyor, çocukluğumdan beri böyleyim. Ama çocukken çok daha kötüydü.
Sence neden oluyor bu durum. Otizm belirtisi falan mı yoksa beyinde bişey mi eksik dopamin vs gibi
Bi de YouTube kanalı açmak istiyorum dedin. Yapay zeka ile fikirlerini konuşturabilirsin. Bir sürü kanal var kendi sesi olmayan
Bilmiyorum.
Bu konu çok hassas bir yer aslında. Çocuk sahibi olmak sadece maddi durumla ölçülen bir şey değil; herkesin ailesi, inancı, hayalleri farklı oluyor 🤱✨ Ebeveynlik bilinç, sevgi ve sorumluluk gerektirir ama “fakir ya da cahil” diye etiketlemek kimseye fayda sağlamaz. Eğitim ve fırsat eşitliği arttıkça kararlar da değişiyor. Unutma, çocuk nasip değil emek meselesi; emeksiz yemek olmaz 🍲💕
Cevap
1Cevap
Abi biraz 🤏🏻 sinirlenmiş sanırım djsjd bende karşıyım evlenip direkt 3 4 tane çocuk yapılmasına.
Yav zenginler yapıyor da ne oluyor 🤪? Sanki bir b*k katıyorlar dünyaya 🤪.
En azından sokağa hırt sürüsü gibi biyolojik atık salmıyorlar. Zenginin çocuğu hiç olmazsa eğitimli ve kültürlü oluyor.
O hırt sürüsü de zengin ama, Türklerin sahip olamadığı yerlere sahipler. Uyuşturucu kaçakçılığı onlar da. Teröre destek onlar da Bu onları eğitimli ve kültürlü yapar mı?
Sokağa anneleri tarafından s'ıçılıp salınan alt tabaka Kürtlerden bahsediyorum. Hani şu beş parasız ve aşiret ağasına çalışan tipler. Doğu Karadeniz'de fındık bahçesinde çalışıyorlar, kazandıkları paranın bir kısmı ise ağaya gidiyor. Bunu gözlerimle gördüm. Fakir Kürdü de Kürt feodalitesi sömürüyor.
Öyle zaten, aşiretler halkı yiyor, yemese çocukları dağa kaçırmazdı.
Öyle dağa çıkan ahmaklar hep fakir fukara takımı. Onları dağa çıkaran kadro ise Brezilya'da Rio karnavallarına katılırlar, Maldivler'de hamakta sallanıp tatil yaparlar.
Öyle zaten 🤪. Gerçek şu ki fakir Türk çocuklarını da tarikatlar avlıyor. Bunu da es geçemeyiz. Vatan sevgisi aşılanmalı.
Zaten öyle. Bizim devlet hep fakir Türk evladını cepheye sürer, askerde şehit olan evi duvarları dökülen kerpiç evdir, şehit babası kışın cenazeye çorapsız şekilde terlikle katılır. Ama bir tane zengin bir ailenin şehit bir evladı yoktur. Külliyen fakirdir. Bir politikacı ve milletvekili çocuğunun şehit olduğunu duymadım. Örneğin bizim millet hep İsrail'e sallar ama İsrail başbakanı Binyamin Netanyahu'nun ağabeyi Yonatan Netanyahu ben Amerika'da kariyer yapmadan önce askerliğimi yapıp ülkemi savunacağım deyip İsrail ordusuna katıldı ve Filistinlilerin Uganda'da Entebbe Havaalanı'na kaçırdığı İsrail uçağındaki Yahudileri kurtarmak için Filistinli gerillalarla ve Ugandalı askerlerle girdiği sıcak çatışmada hayatını kaybetmiştir. İsrail'in savunma bakanı Moşe Ya'alon'un yeğeni Hadar Goldin 2014'te Gazze'de Hamasla girdiği çatışmada hayatını kaybetti. İsrail'in en üst düzey politikacılarının yakınları ülkesi için savaşırken bizim asalak siyasetçi takımı ülkenin kaynaklarını sömürüp bizlere vatan aşkı dayatıyorlar. :D Ülkede savaş çıksın bütün zenginler, AKP'liler, cemaat ve tarikat liderleri yurt dışına kaçar, cepheyi ise fakir Türklere bırakırlar.
O bahsettiğin kişiler ama muhtemelen bunun için yetiştirildiler.
Türkiye'de paran varsa iki yoksa on iki ortalama cocuk yapilmiyo valla
Türkiye'yi kastetmedim aslında. Ortadoğu ve Afrika'daki ilkel milletlerden bahsettim.
Maalesef site kuralları gereği buna cevap veremem 🧚🏻♀️
Ne alaka aq🤣
Sitenin kurallarını s'i'keyim o zaman.
Görüyorum
Orhan abiyi Severiz selamlar.
Yemin ediyorum koskoca Youtube aleminde kafam %100 uyuşan bir Orhan Yenen var. :D
Her konuda haklı
üreme iç güdüsü
Kafası çalışan adam üreme içgüdüsü denilen bu ilkel dürtüyü ayaklar altına alır.
kafaları calısmıyor knk
kendilerine çok güveniyorlar
Yapabiliyor sonuçta onu yapamayanda var
Sana ne sana mı soracaklardı
Bana değil maddi durumlarına sorsunlar. Hem fakirler hep de y'arakları uzun. Sonra da köpek gibi yalvarıp aç ve açıkta kaldık diye ağlamasınlar.
Paralarını sen mi veriyorsun aç çocuklarını sen mi doyuruyorsun da eleştiri yapıyorsun bunları yaptıktan sonra gel yorum yap
Zekaya bak be. Ee ben de onu diyorum işte daha bu aptal fakirler çocuklarına para veremiyorlar ama sürekli ürüyorlar diyorum.
Ürerler işte sana sormayacaklar boş yorumlarını kendine sakla
İyi o zaman aç ağızları kokarak Allahım ne olur bana ver diye yalvarsınlar.
Yalvarırlar sana yalvarmıyorlar ya giren çıkan ne gören de ne iyi kalpli biri insanların derdiyle dertleniyorum diyecek
*Dertleniyor
@Melike12_ Yemin ediyorum fakirler zenginlerden daha kötü ve daha merhametsiz. Eskiden fakir ve geri kalmış olan milletlere acırdım ama başlarına gelen her türlü belayı hakediyorlar.
@Melike12_ Bir de akraba evliliği yaptıktan sonra çocuğu özürlü doğanların ağlaması tam bir dayaklık mevzu.
@Melike12_ gidin özelden konuşun uğraşamam sizinle
Bilinçsizlikten
Farkındayım ki konuşuyorum. Üstüne mi alındın
Bir bilsem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?