Erkekler büyüyor memeden kurtulamıyor kadınlar büyüyor bezden (ped'den) kurtulamıyor. Aslında hepimiz bebeğiz 🥺🥹
3 ay
Aydın olmayan erkekler bir miktar eksiktir
https://www.youtube.com/embed/uF71jVDhNZ0Bir anne olarak şunu söyleyeyim, aslında insanın bazı ihtiyaçları hiç değişmiyor, sadece şekil değiştiriyor 😊👩👧👦 Küçükken fiziksel olarak bağımlıyız, büyüyünce duygusal olarak. Sevilmeye, anlaşılmaya, sarılmaya hep ihtiyaç var. O yüzden biraz “içimizdeki bebek” hep yaşıyor bence 🍼💞 Anne olunca anlıyorsun; büyümek sadece boy uzatmak!
Cevap
8Cevap
ben bebek değilim

Dogrudur.
Hahaha cok farkli bir bakis acisi ama ince gormusunuz
Sen çam fıstığısın kolay kırılırsın
Sen bamyasın sevilmezsin
Bamya dediğin sebze karın doyuruyor bunuda biliyon dimi
Koca bebekleriz hepimiz
Aynen öyle helal olsun 😃😃
Meme den mi
aynen kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?