Vicdansız merhametsiz biri asla değilim, eşimin annesi 4 sene önce vefat etmiş, 11 yaşında erkek kardeşi varmış hafif otizm belirtileri olan. 4 sene içinde de ciddi belirtiler olmaya başlamış depresyonla birlikte. Babası eşime sürekli “kardeşine bak, kardeşin senin her şeyin, onunla ilgilen” diye öğütler veriyor. Ama kendisi o kadar ilgilenmek istemiyor oğluyla. Babalığı eşimin yapmasını istiyor. Yanlış bir hareketi olduğunda uyarmıyor, eşimin uyarmasını istiyor. Çocuk da asla eşimi dinlemiyor, tabii ki de babası varken abisini takmaz yani. Ama babası maddi manevi her şeyini kardeşine vermesini istiyor ve bunu sözle de söylüyor.
Ama benim düşüncem öyle değil. Tabii ki belirli görevlerimiz sorumluluklarımız var ona karşı, ama babası yaşadığı sürece kendi üstümüze alamayız her şeyiyle, annesi öldüyse babası var daha. Ebeveyn görevi göremeyiz, ki kardeşi asla abisini dinlemiyor zaten babasını dinliyor sadece. Çocuk bile istemiyor bunu.
Allah korusun kayınbabama bir şey olursa tabii ki tüm sevgimle ilgimle ilgilenirim.
Bizim de yeni bir bebeğimiz oldu 2 aylık, babası eşime öyle manipülasyon yapıyor ki eşim “bebeğin annesi var, kardeşimin yok. Kardeşimin daha çok ilgiye ihtiyacı var” diye düşünüyor, bebeğimizi gönül rahatlığıyla sevemiyor bile. Kardeşi iyi kötü 11 yaşına kadar hem anne hem baba sevgisi görmüş. Geçen gün kavga ettik, “bebeğimizi yeterince sevmen için benim de mi ölmem gerekiyor” dedim diye konuşmuyor benimle. Ama bu bebeğin baba sevgisine de ihtiyacı var. Eşim sürekli bebeğim ve kardeşim aynı değerde gözümde diyor. Bu zaten yeterince kötüyken üstelik bir de kardeşine daha çok ilgi sevgi veriyor. Bu bebeğin suçu ne? Kardeşi de kıskanıyor bebeği ona bir şey alırsan bana da al diyor eşime. Yav minik bir emziğe bile göz koyuyor, ama ona da yazık ilgi istiyor o da.
Bazen çok vicdansız hissediyorum kendimi, ama bebeğimizden sevgi esirgeyemez eşim kardeşi için. Alıp bebeği basıp gideceğim kardeşiyle mutlu mesut yaşasın rahatla..
Lütfen bir akıl verin yol gösterin kimseye anlatamıyorum en son buraya yazmaya karar verdim. Kime de anlatsam bana vicdansız diyecek. Ama ben bebeğimi düşünüyorum.
Ama benim düşüncem öyle değil. Tabii ki belirli görevlerimiz sorumluluklarımız var ona karşı, ama babası yaşadığı sürece kendi üstümüze alamayız her şeyiyle, annesi öldüyse babası var daha. Ebeveyn görevi göremeyiz, ki kardeşi asla abisini dinlemiyor zaten babasını dinliyor sadece. Çocuk bile istemiyor bunu.
Allah korusun kayınbabama bir şey olursa tabii ki tüm sevgimle ilgimle ilgilenirim.
Bizim de yeni bir bebeğimiz oldu 2 aylık, babası eşime öyle manipülasyon yapıyor ki eşim “bebeğin annesi var, kardeşimin yok. Kardeşimin daha çok ilgiye ihtiyacı var” diye düşünüyor, bebeğimizi gönül rahatlığıyla sevemiyor bile. Kardeşi iyi kötü 11 yaşına kadar hem anne hem baba sevgisi görmüş. Geçen gün kavga ettik, “bebeğimizi yeterince sevmen için benim de mi ölmem gerekiyor” dedim diye konuşmuyor benimle. Ama bu bebeğin baba sevgisine de ihtiyacı var. Eşim sürekli bebeğim ve kardeşim aynı değerde gözümde diyor. Bu zaten yeterince kötüyken üstelik bir de kardeşine daha çok ilgi sevgi veriyor. Bu bebeğin suçu ne? Kardeşi de kıskanıyor bebeği ona bir şey alırsan bana da al diyor eşime. Yav minik bir emziğe bile göz koyuyor, ama ona da yazık ilgi istiyor o da.
Bazen çok vicdansız hissediyorum kendimi, ama bebeğimizden sevgi esirgeyemez eşim kardeşi için. Alıp bebeği basıp gideceğim kardeşiyle mutlu mesut yaşasın rahatla..
Lütfen bir akıl verin yol gösterin kimseye anlatamıyorum en son buraya yazmaya karar verdim. Kime de anlatsam bana vicdansız diyecek. Ama ben bebeğimi düşünüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer