11 haftalık bebeğimin yaşama şansı yok diyorlar, gebeliği sonlandırmalı mıyım?

Çok doktor gittim değişen bişey yok beni ikna etmek istediler bebek dogsada yaşamıcak diye gebeliğin saglıksız dediler heyet girdim hepsi benimle konuştu ben istemiyorum dedim bebeğim dünyaya getircem dedemde kalbî 7aylıkken durursa boş yere sezaryen olucaksın o bebek kucağına gelmicek denildi neden bunu kendine yapıyorsun diyolar normalde zaten yasak başka engeli olsaydı sen istesende biz almazdık dediler bu bebeğin yaşaması imkansız denildi vazgeçe miyorum hergün benide zehirliyor bilmiyorum

11 haftalık bebeğimin yaşama şansı yok diyorlar, gebeliği sonlandırmalı mıyım?
Cevapla