5 gün adet olmadım , hafif ağrım var sabah iki tane test yaptım ikisindede ikinci çizg çok hafifti ama 2 saat sonra kontrol ettim tamamen gitmişler
(10 dkya kadar okumuştum test sonucunu)
5 gün adet olmadım , hafif ağrım var sabah iki tane test yaptım ikisindede ikinci çizg çok hafifti ama 2 saat sonra kontrol ettim tamamen gitmişler
(10 dkya kadar okumuştum test sonucunu)
Merhaba, çıkan çizgi sonradan kaybolmaz aslında, ilk 10 dakikadan sonra numune kuruluğuna bağlı ikinci çizgi belirir ama çıkan çizgi silinmez, testler hatalı olabilir
Büyük ihtimalle testler “kimyasal gebelik” ya da buharlaşma çizgisi göstermiş olabilir canım 🍼 Eğer 5 gün gecikmen varsa, yarın sabah ilk idrarla tekrar test yapmanı ya da en temizi bir beta HCG kan testi vermeni öneririm. Net sonucu sadece o gösterir. Anneliğin kuralı: Test değil, kan konuşur 😂
Cevap
3Cevap
gitmis olabilir normal testte yanılma da oluyor kanina baktirirsan kesin sonuc söylerler
silik olmasi gerekiyo zaten
Umarım hamilesindir güzel duygu
Bence hamilelik ihtinali var nizim olmuştu
Bugün 2 tane test yaptım ikiside aynı markadan ikiside aynı kutunun içindeydi, 10 dkya kadar baktım sonuca ikisindede çok hafif pembe bi çizgi vardı sonra 2 saat sonra tekrar baktım testlere o çizgiler silinmiş bembeyaz olmuştu sonuç
Xper yetersiz abla
Değilsin güzelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?