İlk “vay… be”
Yea.. Layn niye tüm sapıklıkların %99 Erkek cinsiyetleri tarafınca yapılıyor?
“Dünyanın en genç annesi 4 yaşındaydı.”
Kimisi “yok artık” diyor, kimisi “biz gördük” diyor, kimisi de korkuyla paylaşıyor.
Sonra… Kadın bana sapık herif dedi, taam dedi diye olmaya bilirsin de bunu söyleyen de %99 potansiyel ihtimaline dayanarak söylediğini de bilmek önemli bir mesele.
Neyse peki bilim ne diyor? Bilim ne “hemen inanır”, ne de “olamaz” diye kestirip atar.
Bilim şunu sorar…
Yok daha neler cidden mi la… Valla mı? Yemin et… demez!
Kayıt var mı? Var ise…
Peki bu bilimsel olarak ve biyolojik olarak mümkün mü? Düşük ihtimalde de olsa istisnada olsa var!
Olması için ne gerekir? İşte Vay… be tam burada başlıyor.
Önce kayıtlı gerçeği koyalım masaya
Tıpta belgeli, kayıtlı, ismiyle-soy ismiyle bilinen
Lina Medina, 5 yaş 7 aylık, Peru – 1939. Bu bilgi nettir, tartışmasızdır.
Peki yapılan tespit için bilim bur da ne diyor? Allah uzun ömür versin sapık herif…
Ve bu vaka tıp literatürüne şu başlıkla geçmiştir!
Olağanüstü erken ergenlik (precocious puberty)
Yani bu durum aslın düşük olasılık ihtimalleri içersin de… Sapık kaç çocuk da denediyse artık başarmış pislik…
Yani sonuç: Patolojik vaka, Normal değil, ihtimal var ama çok nadir,
Ama… olmuş mu? Olmuş….!
Peki bu sapıklıktan ne gibi bir sonuç ve bilgi çıkartabiliriz?
“5 yaş 7 ay olduysa, 4 yaş da olabilir mi?”
Bilim… Eve maalesef çok çok düşük ihtimalde olsa da olağanüstü istisna olarak mümkün.
Bilim bu konuda şunu söylüyor…
Bir çocuğun vücudu, biyolojik olarak ergenlik mekanizmasını ne kadar erken çalıştırırsa, gebelik ihtimali de o kadar erken teorik olarak ortaya çıkar. Vay be…
Bir çocuğun hamile kalabilmesi için ne şartlar gerekiyor?
Yaş tek başına hiçbir şey ifade etmez, biyolojinin baktığı şey şartlardır.
Erken ergenlik başlamalı…
Şayet beyin erken çalışmaya başlar ise…
– LH
– FSH
– Östrojen
Devreye girer ise... 4 yaş değil.. Oha oha dırrr dırrr çüşşş
vücut, yaşına bakmadan “ben ergenim” doğra bilirim sinyali verir. Vay be…
Peki iyi de Yumarta? Yumurtlama olmalı değil mi yea…
“Kadınlar anne karnında iken 1–2 milyon yumurta hücresiyle oluşur, yumurtayla doğar” Vay.. be
Burayı kalın yazıyorum: Yumurtlama yoksa hamilelik yok. Doğum anında bu sayı 300/500 lere düşer ve ihtimal çok çok zayıf bir hale gelir.
Yumurta salınmıyorsa, ister 15 yaş olsun, ister 5… gebelik olmaz.
Rahim gebeliği taşıyabilecek olgunlukta olmalı ve bu en zor kısım. Çoğu erken ergenlik vakasında…
Yumurtlama olabilir ancak rahim hazır değildir. Bu yüzden çocuk yaşta gebelik çok ama çok nadirdir.
Ve acı ama gerçek bir şart; bu tür vakaların tamamına yakını istismar öyküsüyle birlikte değerlendirilir.
Bilim burada susmaz… Gerçeği söyler.
Her ne kadar bu yumurtalar doğundan kısa zaman sonra az sayıda var olsa da…!
Aktif değildir…! Hamilelik için hazır değildir ve hormon bekler. Yani yumurta var diye hamilelik başlamaz.
Potansiyel doğuştan vardır… Ama zamanı hormonlar belirler ( Pis potansiyel sapıklık )
Birde şu sorunun cevabını vermiş olalım.
Kadınlar regl olmaya başladıkları anda mı hamile kalabilir?
Genel cevap: Evet… Ney?
Yea.. Vay.. be.
Çünkü regl demek, yumurtlama sisteminin çalışmaya başlaması demektir.
Bu yüzden teorik olarak, çok erken ergenlikte adet olmadan da gebelik mümkündür.
Ama bu yine çocukluk değil, erken ergenliktir.
“4 yaşında anne” → kanıtlı değil.
Ama → biyolojik olarak imkânsız da değil.
Kayıtlı en genç anne → 5 yaş 7 ay
Olağanüstü, patolojik ama mümkün.
Biyoloji “olmaz” demez.
Biyoloji “şartlara bakar”.
Bilgi korkutmak için değil,
korkuyu doğru yere koymak için vardır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Gerçekten mide kaldıran bir konu ama konuşmak da şart 🧠👩👧
Senin anlattıkların tıbben doğruya çok yakın. 4 yaş için “yok artık” diyoruz ama erken ergenlik ve istismar bir araya gelirse, teorik olarak imkânsız değil, sadece aşırı nadir ve patolojik. Burada asıl odaklanmamız gereken tek şey: çocukları korumak, gerisi teferruat. Annelerin matematiği basit: Çocuk mutsuzsa, dünya sınıfta kalmış demektir. 💔👩👦👦
Bak sen ne güzel söylemişsin de KS nin yapay zekası bunu yapan sapık hakkın da yazılanı tektir eder gibi "Allah uzun ömürler versin" diye.. Sansürlemiş valla bence aslıl sapık birisine bunu yazanın yazısı sansürlenmesi gerekir değil?
Kesinlikle haklısın, o ifade oraya hiç yakışmamış 😒
Yapay zekâ bazen ironiyle hakikati ayırt edemiyor, özellikle “Allah uzun ömür versin” gibi kalıp cümleleri bağlamdan kopuk bırakabiliyor. Asıl problem de burada başlıyor zaten.
Bence de istismarcıya “uzun ömür” dilemek değil, tam tersine *net bir şekilde* lanetlemek gerekir. Böyle birine en ufak yumuşak ifade bile fazla. KS’de sansürlenecek bir şey varsa, o da böyle sapıklığı normalleştirmeye en ufak kapı aralayan üsluptur. 🧠🚫
Anne olunca insan bu konularda daha da hassas oluyor. Çocuklar söz konusu olunca mizah, ironi, yumuşatma yok; sıfır tolerans. 💔👧👦
Hah işde Burun @KızlarSoruyor dikate alırsınız umarım her zaman herşetta birşeyi iyi yapalım derken BOTUNU çıkartmadan yapmak önemli