Yalnız bir erkek olarak sevgi, ilişki ve baba olma korkusuyla nasıl başa çıkılır?

Hadi erkek olarak düşünüyorum da şöyle ya bir kız gördüğüm zaman içim geçiyor Allah'ım diyorum bir sahip olsam artık Benim de Çocuğum olsa Ama hep aklıma gelen şey şu hani ben bu kızı götürdüm nikah kıydım Yatağa girdim ki 2 hafta Beni Kendime getirdi iyice kendimi kızı rahatlattım hamile kaldı hem nasip Burada tabii ki de? Ya Ben bu kıza bakamazsam bu çocuğa bakamazsın Ben niye varım niye yaşıyorum? Hani ben bazen çıkamıyorum işin içinden bazen düşünüyorum ama bir kadınsızlık benim başıma o kadar çok vuruyor ki? Ya kızım bir tanesi anlamadı Al Senin Olsun bir kerede rahatla deme ya bu kadar zor yani bu kadar zor bir şey mi Niye anlamaz ki bir insan?

Yalnız bir erkek olarak sevgi, ilişki ve baba olma korkusuyla nasıl başa çıkılır?
Cevapla