Bebekler anneden çok babaya düşkün olunca bu normal mi, kızım beni az mı seviyor 😔?

Kızım 1 yaşına girdi. Babasıyla 1 aylıkken boşandık. Ama kızını düzenli şekilde gördü araları çok iyi her akşam gelir 2 saat oynar gider. Kızımda çok mutlu olur. Benim aklıma takılan şu, Babasını beni gördüğü kadar görmedi. Kızıma tek bakıyorum desteksiz. Kızım babasıyla hep gülüyor eğleniyor onu görünce beni komple unutuyor, normal de tekken odadan çıksam kıyamet kopar. Ama babası varken odadan çıktığımı farketmiyor bile. Bana sadece ağlarken ya da bir şeye ihtiyacı varken geliyor uzaktan göz teması kuruyor arada ona baba diyor bana daha bir kere anne demedi 13 aylık bu kadar. Kızım babasını çok beni az mı seviyor. Bu arada kıskanmıyorum anlamaya çalışıyorum ve mutlu oluyorum aralarında ki ilişkiye.

Bebekler anneden çok babaya düşkün olunca bu normal mi, kızım beni az mı seviyor 😔?
Cevapla