Eşim sürekli çocuk konusunu erteliyor, artık boşanmayı düşünmekte haksız mıyım?

Merhaba. 3.5 yıldır evliyim. Evlilik öncesinde 4 yıl süren bir ilişkimiz oldu. Evlilik öncesinde de uzun bir ilişkimiz olduğu için artık zamanının geldiğini düşündüm. Yaklaşık 2 yıldır ben çocuk istiyorum ve belirli aralıklarla bu isteğimi dile getiriyorum. Bu konuyu ilk açtığımda eşimin ilk tepkisi beklemediğim bir şekilde oldu. Benden maddi olarak destek istedi ben iş hayatına atıldım ancak kısa sürdü yapamadım ayrıldım. Daha sonra kendisini bu konuda yalnız bıraktığıma dair sitem etti çocuk konusu kapandı. Üstünden belli bir süre geçti tekrar çocuk konusunu dile getirdiğimde çeşitli planlar önüme sürdü tatil, yurt dışı gezisi, konut edinme, araç yenileme vb. Bu planlar yapılana kadar çocuk konusu ertelendi. Bu planların bir kısmı yapıldı bir kısmı yapılamadı aradan 1 sene kadar zaman geçti. Son iki üç aydır kendisi de çocuk konusunu dile getirmeye başladı. Çocuklu bir eve misafirliğe gittiğimizde, arkadaşlarıyla dışarda vakit geçirdiğimizde, özellikle alkollüyken iki üç kez istediğini söyledi. Bizim sorunumuz asla eyleme geçemiyoruz sürekli lafta kalıyor ve bu durum artık benim onurumu gururumu çok kırıyor. Çok üzülüyorum ve dert ediyorum kendime. Kendisi bu konuları konuşmaya açık bir insan değil. Bu süreç içerisinde şakayla karışık ima ettim yetmedi kavga ettim tartıştım yetmedi güzellikle söyledim o da yetmedi gözyaşı döktüm yine adamı etkilemedi. Zamana bıraktım yine olmadı. Bir hafta önce kavga ettiğimizde artık ben de istemiyorum dedim ve ciddiye bile almadı. Zaman zaman kendime eziyet etmemek için bu istekten vazgeçmeyi bile denedim. Ama bunu istemek benim en doğal hakkım 28 yaşındayım. Bunu kalbime gömüp devam edebilecek potansiyelde bir insan değilim. Ciddi ciddi bu evliliği sonlandırmayı bile düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

Eşim sürekli çocuk konusunu erteliyor, artık boşanmayı düşünmekte haksız mıyım?
Cevapla