Hayattan zevk almayan kardeşime abla olarak nasıl destek olabilirim, ne zaman psikoloğa gitmeli?

21 yaşında bir erkek kardeşim var. Sarhoş olduğu bir anda hayattan zevk almadığını, kendini kötü bir insan gibi hissettiğini ve özellikle annemle yaşanan sık kavgaların onu çok yorduğunu söyledi. Bir kardeş olarak bu durumda nasıl yaklaşmalı, nasıl destek olmalı ve ne zaman profesyonel yardım devreye girmeli

Hayattan zevk almayan kardeşime abla olarak nasıl destek olabilirim, ne zaman psikoloğa gitmeli?
Cevapla