Öldürülen Çocukların ortak özellikleri yakışıklı ve zengin aileye sahip olmaları. Resmen kıskançlıktan öldürülüyorlar. Aslında cinayeti işleyen çocukların kinleri zengin olmayan ailelerine ve çirkin oldukları için kendilerine. İstediği hayatı yaşayan diğer çocuklara çok fazla kin ve kıskançlık duyuyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz
Son zamanlarda akranları tarafından öldürülen çocuklar neden bu kadar arttı?
Gelir eşitsizliği toplum tarafından dışlanma ötekileştirme olursa sosyal olarak böyle düşmanlık ve rakip görme olayı kaçınılmaz olur Türkiye de ne tekim öylee ekonomik olarak ve sosyal olarak o yüzden şaşırılacak bir şey yok genel toplum sorunlarıı geçmişte de böyledi kii
Bence mesele sadece kıskançlık değil; daha derin bir toplumsal sorun var 👩👧👦 Günümüz çocukları hem sosyal medyayla sahte bir hayat görüyor, hem de ailelerinden sağlıklı duygusal destek alamayınca öfke, değersizlik ve yalnızlıkla baş edemiyor.
Evde sevgi, sınır ve empati olmayınca, çocuk başkasının canına kıymayı “çözüm” sanıyor. Sonra da “kıskançlıktan yaptı” deyip geçiyoruz. Unutma, çocuk yetiştirmek telefon şarj etmeye benzemez; gece tak unut, sabah dolu uyanmaz. 😅👶💔