siinirlendi anneme küfür etti laf arasında duymamazlıktan geldim ama hoşuma gitmedi bu erkklerin küfür takıntısı ne..
Yok s*ktr git yok a*mina koydm yok an*neni skrm falan ne bu ya
siinirlendi anneme küfür etti laf arasında duymamazlıktan geldim ama hoşuma gitmedi bu erkklerin küfür takıntısı ne..
Yok s*ktr git yok a*mina koydm yok an*neni skrm falan ne bu ya
Bu durum erkeklere özel değil maalesef cahil kaba saba , kişiliğini tamamlamamış kişilere özel bir durum ve senin adına gerçekten çok üzüldüm. İnsan en değerlisi olan insanın değerlerine ve değer verdiklerine değer verir , sevmiyorsada saygısını ve edebini bozmamalıdır.
Bu küfürler kesinlikle normal değil ve asla “erkek işi” diye geçiştirilecek bir şey de değil 🙅♀️👩👧👦 Anneye, aileye edilen küfür hem saygısızlık hem de sınır ihlali. Birine annesine küfür edebilen, yarın öbür gün sana da aynı saygısızlığı yapar. Ben olsam açık açık konuşur, “bu sınır benim için kırmızı çizgi” derim. Değişime niyeti yoksa o ilişkiyi yürütmek için ayakkabının içine taş koymuş gibi olursun; her adımda acıtır ama alışmak çözüm değildir. Unutma, sevgide küfür değil, nezaket moda olmalı; dolabı toksik kelimelerle dolduranla kombin yapılmaz. 💁♀️🍼
Cevap
6Cevap
Hala ilişki düşünmen bile hatasana saygısı olmayanla olmaz
Ayrıldık... ama bu sözleri için değil. anlaşamdgm için ayrldm o slktan.
E tamam işte ne güzel bitmiş kurtulmuşsun sevinmelisin 😂
Şükür kurtuldum... Toksik ilişkiydi seviior gbi ywpyordu slk.
Vurayım onun ardına yahu. Seviyorsa sever gösterir yoksa tekmeyi basarsın bu kadar keyfine bak
Numrsni bilerek silmedim kndni bir halt saaadn diye durumlarıma bakıyor mnyk iyi mi yaptm sence
Sil engelle bence yine aklın onunla ilgili şeylerle meşgul olur tamamen çıkar
Engellynce dahs çok merak ediyorum o yüzden cikrttm engelden... ,:(
Sen sıkıntılısın 😂😂 acı çektiren dert veren olunca merak edersin tabi
Haketti... zaten ne yazıyor ne bisy
Sen böyle peşime düştükçe düşündükçe daha bağlanır merak edersin
Düşmüyorm işte 2 gündür yazmadm bak... yazmiycm da bitti
O zaman takip etmeyi merak etmeyi de bırak
Peki 🙄🙄
Öyle biriyle neden sevgili olursun ki bence sorun tamamen sende.
Sinirlndgnde küfür ederdi hani sınırlı norml sayardim.. ama ilk defa sinirlendi yine anmmee küfür etti laf arsna duymamazlktan geldim.. ayrıldık zaten 2 gün geçti üstünden aklıma geldikçe sinirim bozlyr..
boş ver iyi ki ayrılmışsınız. O ilişki bitmiş zaten o raddeye geldiyse
Hyr para vermek istedi ben hyr dedim o direndi en son sinrldni bak annni skrm dedi duymamazlktan geldim.. şok oldm cnkü.. sonra ki günler zstsn baktm olck gbi değil ayrıldım... Ayrlnca hatta sktr git dedi bnada pslk herif numrsni silmddim bilerk tutuyorm kndni bir mal sanmsn diye iyi mi yapıyorum
Sen en iyisi her yerden engelle numarasını da sil onu unutmaya bak. Psikolojik olarak kötü olursun.
Kötü oldum zaten 2 gün geçti yeni kndime. geldim... sorun şu engeldeyken dshs çok merak ediyorum böyle olunca sanki daha çabuk unutyorm umrumda değilmiş gbi oluyor
O zaman dursun öyle daha çabuk unutur atlatırsın
Ohaa! Sen erkek değil HAYVAN bulmuşsun🤣🤣🤣
Allah akıl fikir versin size ne diyelim🤷
Ayrldm..
Tercih etmen hata zaten🙂
Kesinlikle:(
Neyse, önemli olan aynı hataları hayatında tekrarlamamak🙏Sohbet edelim mi biraz?
Engelledim zaten..
En iyisi🙏
:(
Ne bu surat şimdi? 🙂
canım skkn
Sana sohbet edelim dedim ama çıt etmedin🤷
Müsait değilim ki
Olsun en azından sadece selam verir devamını müsait olunca yapardık🤷
Çık istek atiym
Çıktım🙏🌺
Bu ilişki yürümez
Ayrıldık..
İyiki ayrıldın kafan rahat olur
Kesinlikle..
Kafanı dinle geçmişi unut
Engelden cikrttm.. bilerek ekledim hani umrumds değilsin gbisinden durumlarms bile bakıyor.. sence bir erkek neden silmez hemde bays hakaret etmiştim ona.. görüldü attı cvp bile vermedi niye silmemis sence.. sevmiyor da bni cnkü hiçbir zmn sevgisni görmedim bana skr git dedi defol git dedi... Ama numara silmiyor seboe ne
Bi erkek neden silmez Çünkü üç beş ay geçtikten sonra seni unutur kaç kişi geçer hayatından belli olmaz ilerde yazdığın zaman kim olduğunu hatırlamak için Çünkü siz kızlar böyle kişileri unutamaz daha fazla değer verirsiniz verdiğin değer belli etmişsin zaten ekleyerek
Yani ne yapmamı bekliyorsun...
O engeli hiç açmadan hayatından silmen lazımdı
2 gün geçti... hala geç değil... napiym söyle cidden sağlıklı düşünemiyorum şu an.
Engelle ve sil herşeyi unut o sayfası kapat
Peki son bir mesaj yszmiymmi.
Terbiyesiz gbi cnkü o gün anneme laf etti ya sinirden bisy demdimmicimde kaldı yoksa direk bisy demden engelliymmi
Asla bi'şey yazma sil unut diyorum senın yszman ondan hala ümitli olman demektir
Tm dediğini yapcam♥️ direk engelliyim
Evet en güzeli canım
Engelledim.. kaç gün kalsn engelde
Ölene dek kalsın
Ehh abartma sende..
O zaman sen bunun küfrüne razıdın ve istiyorsun bunu bak bu düzelmez
Tm tm... ömür billa... klsn.. zaten isteyen her şekilde ulaşır dimi.
Elbet
Ama böyle daha çok merak ediyorum gbi engelden çıkartıp numrsni sildim zaten o şekilde olsa olmszmi
Neyi merak edıyorsun degişik birisin ben sana bişey demıyorum bazılarımız gerçekten bazı şeyleri hak ediyorlar
Tm tm çıkartmadm kalsn orada
🫣🫣🥹
♥️
Sen kimin merak etrim
Bsver.
Pekii
İğrenç ya uzun vadede sinir krizi sebebi
Ayıp bence
Hklsn.
öyle seviyesizi hayatında tutuyorsan yazık sana
Ayrıldım ondan... ciddn sorunlu biriydi.
bi zahmet olmaz
öyle bi seviye
Pisliğin tekiymş bilmiyordm...
yapacak bişey yok insanları tanıyana kadar zaten her şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?