Gerçekten annelikten mutlu musunuz yoksa özgürlüğünüz gittiği için pişman mısınız?

Anne olup pişman olan bir çok kadın var ama pişman değilmiş gibi davranıyorlar hayatları kısıtlanıyor ama çok mutluymuş gibi davranıyorlar çocuk dünyanın en güzel duygusu diyorlar ama neredeyse her gün çocuk yüzünden Çile ve işkence çekiyorlar bu burnumdan kıl aldırmam stratejisi mi hani yaptık bir kere memnun değiliz de diyemeyiz gibi bir yerden mi vurmaya çalışıyorlar ben bir çok anneden daha özgür yaşıyorum evliyim çocuğumuz olmuyor olmasını da düşünmüyoruz ben gezip tozabiliyorum tatillere gidebiliyorum istediğim gibi dışarı çıkabiliyorum istediğim saatte bir anne bağımlı gibi yaşıyor çocuğuna hadi dürüst ol arkadaşlar gerçekten anne olduğunuz için mutlu musunuz gizli cevaplayabilirsiniz gerekirse ben hiç mutlu olduğunuzu düşünmüyorum çünkü

Gerçekten annelikten mutlu musunuz yoksa özgürlüğünüz gittiği için pişman mısınız?
Cevapla