Kimisi zeki bir erkek tanıdığında eşleşmek ister, kimi zengin, kimi korumacı... Ee başka?

Kimisi zeki bir erkek tanıdığında eşleşmek ister, kimi zengin, kimi korumacı... Ee başka?

Bakın bir erkekteki en önemli ama en önemli şey bence kızlara saygı duyması
Ne biliyim erkekleri daha üstün gören kızları sadece çocuk doğurmak için gören bir erkek altın olsa sevilmez
Altın olsa sevilmez kısmına kadar doğru :D
Canım onu yazmak istedi napcn
Ecro bak ateşle oynuyorsun. Dikkat et yollar kaygandır. Düşersin başını taşa vurarsın sıkıntı yaşarsın benden bilme sonra
Ne diyorsun ya
Soğuk kar, don yapmıs olabilir :D
Ne diyorsun
ipli don pembe.
Merhametli ve sabırlı olsun. Zeki olması gerekmiyor. Bunun çocuğa bir katkısı yok. Nice zeki babaların çocukları normalin altında bir zekaya sahip. Sadece isteğim şiddete yatkın biri olmasın. Sabırlı olması gerek ve merhametli.
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Dindar ve çocuğunu Allah rızası için, Allah yolunda yetiştirecek bir birey olmalı. İlgili bir baba, babadan çok arkadaş, yeri gelince onunla çocuk olmalı.
hangi özelliğe sahip olmasını istemezler daha doğru olurdu. çünkü istemedikleri yok asjkdhajsd
hahsafahb
Çocuk sahibi olmak istediğim erkekte ilk baktığım şey, karakterinin sağlamlığı ve sorumluluk alabilmesi 👨👧👦 Sabırlı, şefkatli, kriz anında paniklemeyen, duygusal olarak olgun biri olmalı. Zeka, para, karizma güzel ama çocuğa gece üçte ateşlendiğinde su götürebilen adam her zaman kazanır 😂 Anneliğin matematiği yok, pratiği var.
Cevap
3Cevap
Parası ve tipi olsun isterler bir de 5 metre boy
4.80 olmaz değil mi illa 5 olcak :D
4.99 da durduran neydi onu merak ettim :D
5 deyince daha büyük algılanıyor ondan şey ettim jakbfa
Ölsem gitsem, benim yerime 'anne' de olabileceğini hissettirmiş olması lazım.
Kimse ölümsüz değil 🙄
Şey bunun ayrımını nasıl yapacağız sosyetik hanım?
Onu siz değil kadınlar yapacak :D
Kibarca sordum işteee :D Yapacağız derken nasıl yapıyorsunuz anlamında D:
Ama asla kesinlik yok değil mi. Her şey de olduğu gibi. Senden sonra çocuklarına muhteşem bir anne babalık yapabilecek vibe verip daha sonradan sapıtadabilir. Tabii ki varsayım yapıyoruz ama önemli olan böyle yapmıyacakmıs gibi hissettirmesi diyorsun. Anladım. Teşekkür ederimmm.
Karamsar insan kişisi. Aynen
Öyle de demeyelim realist diyelim. Ben gelecekte ya da fiillerimde olası kötü durumları düşünür hesaplarım. Ki o kötü olayla karşılaşırsam nasıl aksiyon alacağımı önceden hesapladığım için şok olmam, surpriz olmaz, tepki vermekte gecikmem. He her şey yolunda mı gitti? O zaman da olası bir şeyi kendime beklenmedik bir güzellik diye kodladığım için mutlu olurum. Öyleli. Çok mu karmaşık oldu bilmyiorumda hehe
Paranoyak jsdjs
Ehhh nickimizin hakkını vermeyelim mi ya sosyetik hanım :D:D
Kadının ne kriteri olacak ya. 😄 Para, boy. 😄
Hahasfhbaf
Böyle olmayanlar da var elbette.
Eli ayağı düzgün, 5m boyunda sarışın yeşil gözlü olsun yeter….. dermişim 👻🤣
hhahsfhba
Bak bende merak ettim şimdi kanka çok güzel bir soru günün sorusu tebrik ederim 👍😅👏
Eyw kardeşlik
Parası varsa yancıkta ancak o zaman s_iki oynar benim a_mcıkta... başka türlü çocuk yapmam bir erkekten
@Gof34 ula hiç mi espiri anlayışın yok senin da sanal burası, gül geç abicim, hep ciddi mi takılacağız? Troll işte, stand up gibi düşün. Burası sanal dünya, kah ciddi kah şakacı oluyoruz. Birbirimize küfür edip kırmadığımız müddetçe, kimseyi aşağılamadığımız sürece sorun görmüyorum açıkçası. Farklı çevrelerden, farklı din ve kültürlerden burada takılan insanlarız sonuçta
Sana çiçek, nergis (Psycho’san aldım) 😄
Birde papatya çayı 🌼
@DarkAngelNyxx gasjkgas @Gof34 bende tüm çiçekleri fırlatıyorum kafana can
Baba figürü olabilecek nitelikte mi? karakterli mi bu önemli.. gerisi halledilir sıkıntı yok 😅
'Adam' olsun yeter, gerçekten babalığını hissetirebilecek birisi.
Babadan geçen genler ne ise onlara önem veririm.
Sorumluluk sahibi ve güven verici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?