Kürtaj yaptım, çok pişmanım; iyilik yaparak günahımı silebilir miyim?

Kürtaj yaptım, annemden ve babamdan korktuğum için yaptım. Çok pişmanım Günah işlediğim için , iyilik yapmaya başladim. Dün sokakta fakir bir adama 200 Tl verdim. Sonra erkek arkadaşıma bir parfüm hediye aldım. Acaba bu şekilde günahlarım silinecek mi? Yoksa boşuna mı iyillik yapıyorum?

Kürtaj yaptım, çok pişmanım; iyilik yaparak günahımı silebilir miyim?
Cevapla