Ergenlik çağı çocuk neden yanlış bir davranışı olmamasına rağmen ailesinden birşeyler saklar?

Ben evliyim 41 yaşındayım kızım 18 yaşında onaylamayacağım bir davranışı yok buna rağmen hep bizden birşeyler saklıyor neden söylemiyorsun deyince önemli bir şey değil ki diyor ona her konuda benimle konuşabileceğini söylesem de konuşmuyor ergenlik çağı çocuk neden ailesinden birşeyler saklar
Ergenlik çağı çocuk neden yanlış bir davranışı olmamasına rağmen ailesinden birşeyler saklar?
Cevapla