Eşim bebek konusunu hiç açmıyor, gerçekten baba olmaya hazır değil mi yoksa beni mi oyalıyor?

Evleneli 5 ay oldu son 1 2 aydır sürekli bebek istiyorum eşime de söyledim eşim bana kpss çalıştığımı bu yüzden 1 ay sonra Şubat sonu gibi yapmaya başlamamızın uygun olacağını yoksa son aylar şiddetli geçer dedi bende tamam dedim ama sıkıntı şu ki sürekli ben hayal kuruyorum eşim hiç konuyu açmıyor baba olmaya kendini hazır hissetmiyor galiba bana dedi ki sen açma bakalım ben aççak mıyım ben açmam bebekten vazgeçtim dedim ama 3 gündür bekliyorum hala açmadı gece söyledim açmadın 3 gündür bekliyorum dedim dur bakalım daha yeni konuştuk ya dedi beni oyalıyor mu acaba

Eşim bebek konusunu hiç açmıyor, gerçekten baba olmaya hazır değil mi yoksa beni mi oyalıyor?
Cevapla