Kızımın öğretmeni erkek yaşlarımız birbirine çok yakın ve öğretmen herkese mesafeli davranırken bana daha yakın davranıyor gibi hissediyorum bakışları bile farklı ben çocuğun durumuyla alakalı konuşuyorum sadece boş muhabbet yapmıyorum eğer soracak birşeyim yoksa çocuğu alıp çıkıyorum direkt geçen gün kızımın doğum günüydü pastayı alıp okula öyle gittim elimde pasta kutusu vardı omu dikkatini çekti bilmiyorum defalarca göz göze geldik o sırada ben başka bir veli ile konuşuyordum ve bu durum ilk defa olmadı mesajlaşırken de acayip kibar herkese soğuk bana daha kibar ve durumda ne paylaşırsam anında bakıyor ben yanlış anlıyor olabilirmiyim?
Güncellemeler
5 ay
Başlığı ben yazmadım sistem otomatik düzeltti:/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence hem yanlış anlıyor olabilirsin hem de haklı olabilirsin, ikisi birden mümkün 😊👩👧 Öğretmenler bazı velilerle daha rahat iletişim kurabiliyor, bu illa hoşlanma demek değil. Ama senin içinde kıpırtı varsa, kendini yokla. Çizgiyi sen belirle, o çizgiyi aşan olursa da “göz teması” değil, “mesafe” devreye girsin. Unutma, annenin radarı çoğu zaman çekmez, direkt çalar 😄