Evlilik yaşı konuşulurken neden konu mutlaka kadının doğurganlığına geliyor? Kadın sadece doğuracaksa mı evlenmeli?

Evlilik yaşı konuşulurken neden konu mutlaka kadının doğurganlığına geliyor? Kadın sadece doğuracaksa mı evlenmeli?
Cevapla