Hamileyim ama nişanlıma ve bebeğimin babasına ulaşamıyorum, ne yapmalıyım?

Kızlar trol soru değil yemin ederim doğru konuyu açıklıyorum öncelikle biz nişanlımla aynı evde kaloyorduk 1 bucuk senedir nişanlıyız yazın da evlenecektik fakat en son ikimiz dr çalışouorduk ayrı mesleklwrde ben isfa ettim o da kovuldu satış danışmanoydı satış yapamadığı için sonra 3 gün sonra çek borçlarından ddolayı 5 ay hapis geldi ona ama beraber mahkemeye gidip itiraz ettik maddi sıkıntılar üstüne bu da eklenimce tabi her şey gece başladı gece biraz tartıştık bir anda telefonu bıraktı herşeti bıraktı bastı gitti gidiş o gidiş birdaha kendisine ulaşamdıö bugün 1 hafta olucak perişan oldum ailesine sordum onlar da ulaşamadı çok nadir abisini arayıp kafa ddinlediğini söylemiş 2 gün önce bende bugun hamile olduğumu öğrendim. Ama kendisimd kimse ulaşaamoyor ben hele asla ulaşamouorı. Bebeğimizin olmasını çok istiyordu ama haber veremiyprım kimse de ona ulaşamıuor kafayı yicem

Güncellemeler
5 ay
Kalıcak yeri de yok parası da nerde nasıl geçiniyor bilmiyorum telefony numarası da yok bıktım artık neden kaçtı bebeği öğrense geri gelir çok istiyordu olsun
Güncellemeler
5 ay
Büyük ihtimalle hapiste ve en az 5 ay yatacak bebeğimizi bile göremeyecek hayat bitti benim için ona nasıl ulaşıcam şimdi bebeğimiz olduğunu
Hamileyim ama nişanlıma ve bebeğimin babasına ulaşamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla