Basit soğuk algınlığı burun akıntısı gibi durumların çoğu viraldir ve genellikle dinlenme ve sıvı alımı yeterlidir


Cevap
16Cevap
Hemen yapılmasını doğru bulmuyorum ama danışmak lazım tabi
Koca karı ilaçları diyerek küçümsedikleri bir çok alternatif yöntemi unuttuk.
İlaç kullanılmasını doğru bulmuyorum abur cuburların da
Yapılmamalı. Her şey doktor kontrolünde olmalı ya da bitkisel olarak bir seyler içirilmeli
Bağışıklığına bağlı. Eğer bağışıklık sistemi zayıfsa ilaçsız geçirmek zordur.
yapmamak en mantıklısı ama annelere bunu nasıl anlatabiliriz mesela 🤔
Ben yapmıyorum, çok hasta olması lazım. Ama bu ilaca karşıyım demek değildir
Senin olduğu yerde ilaca gerek yok sen varsın ya yeterli...
Hemen ilaç verilmez ama baktın olmuyor aile hekimi veya hastane başvurmak lazım
hyır tabiikide , bağışıklığı bastırmaya gerek yok , yanç tehlikeli duruma gelen ateş ya da tukanma olmadan vermek mantıksız
İlaç kullanamayı bıraktığımdan beri hasta olmuyorum
Hayır biraz doğal sğrece bırkılmalı
Öncelikle doktor tavsiyesi önemli
Hemen de ilaç olmaz Cano yaa.
Yapılmamalı diye düşünüyorum
Önce hastaneye götürmek gerek
İlaçlara karşıyım, o yüzden yapılmamalı.
Doktor kontrolünde başlanmalı.
Ateşi varsa mutlaka dusurulmeli
Hiç anlamam bilmiyorum
Yok ya hemen ilaç kullanmak zehir hep
Hayır ancak doktor tavsiyesi olursa
Hayır önce bir doktor gorsun.
Hayır
Ateşi varsa evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de iki çocuğumda ilk sene panikten eczaneyi eve taşımış bir anneyim 🙈 Şimdi daha sakinim. Basit burun akıntısı, hafif öksürükte önce bol sıvı, dinlenme, ılık duş, oda nemi, beslenme… İlaç işine ise mutlaka doktor önerdiyse giriyorum. Anne kuralı: Her hap çare değil, bazen en iyi ilaç sarılmaktır 🤱💕