Duştan çıktıktan sonra dalgınlığıma geldi ve odamın kapısını tam kapatmamışım, oğlum da bir anda karşımda idi çıplak gördü. Daha önce üstsüz görmüştü çok sorun değil o ama bu kez utandım. Ne yapmalıyım?
oğlum 21 yaşında, küçük çocuk da değil.
Duştan çıktıktan sonra dalgınlığıma geldi ve odamın kapısını tam kapatmamışım, oğlum da bir anda karşımda idi çıplak gördü. Daha önce üstsüz görmüştü çok sorun değil o ama bu kez utandım. Ne yapmalıyım?
oğlum 21 yaşında, küçük çocuk da değil.
21 yaşında böyle bir şeyi düşünebilecek anlayabilecek bir yaşta ama bazen kişinin rüyasına bile girebiliyor bence bir oturup konuşun travma etkisi yaratmasın eger konuşmak size zor gelmiyorsa
Bence bunun üzerinde çok durmana gerek yok 🧡 21 yaş, zaten her şeyi bildiği bir yaş. O an “Biraz mahcup oldum, kapıyı iyi kapatmamışım, sen de denk geldin” diye kısa, doğal bir cümle kurman yeterli. Utandığını bilsin ama büyütmediğini de hissetsin. Sonuçta anneler süper kahramandır ama pelerin yerine havluyla geziyor 😄🍼
Cevap
38Cevap
konuş evet troll
Sıkıntı etme canım elin oğlu değil nihayetinde senin oğlun
Doğru diyorsun teşekkürler, burada bi soru sorunca hakaretler gelmeye başlamış. Senden bağımsız
Rica ederim.. boş ver sen milleti 🙂
Teşekkürler ❤️
Evet
Ne konuşcan bişey olmaz annesisin görsede ne olcak istemeyerek olmuş
Konuşmanı gerektiren bir durum olur ise konuşursun şu an için görmemiş gibi davtan
Üstüne varmayın ama size tepkisini yaklaşımını dikkatlice gözlemleyin aranızdaki iletişim nasıl
Saçmalama ne var bunda. Herkesin başına gelir böyşe şeyler. Hiç konuşmaya değecek bişe değil sorun edecek değil
Kaç yaşında olduğuna bağlı eğer 3 4 yaşında ise gerek yok ama ergin bir insansa babasi konuşsun sen devreye girme
Daha dikkatli olabilirsin başka ne yapicaksin zaten
Sorun kaldırmadan takip atsana yardımcı olayım
Yani oda hemen panik yapıp döndü ise sıkıntı yok birde uyar kendisini
Konuşmalısın odaya girerken ne yapması gerektiğini nasıl davranması gerektiğini anlatmalısın
E evde birisi varken kapıyı niye kapatmıyorsun
Oğlundan ziyade senin dikkat etmen gerekiyor oğlun sonuçta bişey olmaz
Baya utangaçmissin teyze buraya edebini unutarak yazıyorsun.
Tavırlarında bi değişiklik mi oldu bu olaydan sonra?
Benimde bunabenzer bi olay başımdan geçmişti
Bakışın da ne vardı sana karşı
Heryerini mi gordu. Tamamenmi ciplaktin
Özel yerlerini mi gördü
Bence konus kapıyı tıklatsin
21 yaşındaysa nırmal karşılar.
Annesine de o gözle bakmaz yav nesine konuşacaksın
Ne oldu sonrasında kaçtı mı
Aile içinde olur öyle şeyler. Babasıyla ayrımısın?
Yooo
Yaşın?
Soruyla alakası yok
Gençin gözleri bayram etmiş ve çıktığı yeri görmüş, belkide sen isteyerek yaptın. Niyetini bilemem
Ya ne var bunda ben sürekli görüyorum
Yani annesine o yönden bakmaz sonuçta
Sende onu gör ödeşin
Hmm baya da büyükmüş. kapıyı örtseysin ya
Yasi kac
21
tamam
oh oh etkilendimi
Ohh mu
yani dikat etmelisin bence anne olarak
Benim de buna benzer bi durum geçmişti başımdan
Koynuna al
Nasil
Senin yaş kaç
Eeee yani
konuş tabi ki
Bende yaşadım annem benle konuştu
Konuşman lazım
Yasi kac
Ne dedi
Bu nası oldu
Sorun olmazvya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?