Çorap giydiriyorum patikli giydiriyorum ama dışarıdan gelince ayakları üşüyor
mantıklı geldi bana ayakkabı giydirmek de el kadar bebeğe ayakkabı mı giydirilir diyen de var
Çorap giydiriyorum patikli giydiriyorum ama dışarıdan gelince ayakları üşüyor
mantıklı geldi bana ayakkabı giydirmek de el kadar bebeğe ayakkabı mı giydirilir diyen de var
Cevap
5Cevap
Giydir üşümesin
Panduf alsan daha güzel olur hem yumşak hem rahat hanımefendi
Bebeklerin çok sıcak tutulması da iyi değil.
Doktorumuz yasakladı evde hep çıplak ayak bizimki
Prematüre doğan bebekler benimkiler o yüzden ekstra hassasiyet gösteriyoruz
Bizimkisi de öyleydi. Kaç haftalık doğdular
30
Kuvezde gelişimlerini tamamladılar ama demi?
Evet küvezde kaldılar, şu an evde ikisi de
Ama hala enfeksiyona daha yatkınlar birkaç tane erken doğuma bağlı sorunlar var
Kiyamam ya canlarım benim..
Eve kimsenin gelip gitmemesi ve dikkatli bakım gerekiyor.
Allah'ın izniyle geçecek hepsi
Dikkat ediyoruz
zaten eşim de doktor benim, elimizden geleni yapıyoruz
Bu büyük avantaj..☺️❤️
Evet ama yine de zor
İkiz galiba. Tabiki zordur. Biz 36+4 doğduk o bile çok zor. Sizinki 30 hafta daha zor😐
Hamilelikte progestan vs kullanmadin mi hic
İkiz evet
Kullandım ona rağmen erken doğum
Zaten ilk öğrendiğimiz günden beri sürekli riskliydi
Progestana rağmen erken mi oldu 😳
Riskli gebelik seninki demi
Evet, en başından beri perinatolojiye gittim
Çoğul gebelikte oluyor, hormon sorunları vs varsa oluyor ilaç kullanımın vs var miydi.
ya da pcosun
Yoktu
Sebepsiz yere riskli neden olsun ki mutlaka bir sebebi vardır.
Olmuşlar öyle ya da böyle ama☺️o hayat onlara bahşedilmiş
Çok şükür 🙏🏻
İlk aylardaki stresten muhtemelen, başka bir sebep bulamadılar
Bebeklerin genetik testi vs. de çok normal çünkü
Çok şükür.
Sadece biraz geriden gelecekler o da zamanla fark edilemeyecek.
Beslenmeleri iyi mi? Kilo alımları
İyilerdi de biraz biberonla sorun yaşıyoruz son 1 haftadır umarım kötü etkilemez
Emmiyolar mi?
Sütün yetmiyor galiba 2 çocuk 😐
Zor geliyor emzirmek iki bebeği
O yüzden sadece kriz anlarında emziriyorum onun dışında mama veriyorum
Sıra sıra vermen gerekiyor sanırım o da zor.😐
Zor işte
Biliyorum bizimki de emmiyor biberonu hiç sevmedi ya
Alerji mamasının tadından dolayı
Acı mi oluyor normale göre
Evet kokusu bile çok kötü
Çok kötü. Özele gelmek ister misin yanlış anlamazsan buradan zor oluyor.
Fark etmez de konuşacak bir şey yok bence
Pekii
Teşekkür ederim ama
İsterseniz takip edebilirsiniz yine de
Ediyorum simdi
Ablacım patik üstüne ayakkabı giydir pamuklu ayakkabılar var die biliyorum onlardan giydir ayak önemli haata olur
Bahsettiğim öyle şeyler zaten kalın tabanlı ayakkabıya gerek olmadığının farkındayım
O zaman giydir
Giydir üşümesin
Ders al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bebek daha yürümüyor ve kucağında/arabadaysa, ayakkabı şart değil canım 👶🍼 Kalın çorap, patikli tulum, üstüne bir de battaniye çoğu zaman yeter. Ama kış çok sertse, yumuşak tabanlı, sıkmayan “bebek botu/ayakkabısı” mantıklı olur.
Unutma: Bebeklerin ayağı sıcak, annenin içi rahat olmalı 😄💖