Gebeyim ve çok kaşıntım var sadece kızlığa cevap versin?

Merhaba arkadaşlar ben 4:30 aylık gebeyim bugün balık yedim ve bütün vücudum her yeri çok kötü kaşınıyor Dalin’le de yıkandım fakat geçmedi daha önce araştırma hastanesine dermatolojiye göründüm hastanede takipli olduğum için sevk yazmışlardı ama o da test için özele yönlendirmişti ama durumum olmadığı için gidememiştim bu ayın içinde bir devlet hastanesine cildiye görüneceğim küçük ilçedeyim hastane iyi değil merkeze gidecek durumda da değilim tecrübesi olan var mı çok kötü kaşınıyor ne yapmam lazım
Gebeyim ve çok kaşıntım var sadece kızlığa cevap versin?
Cevapla