Çocuk olduğundan beri kocamla aram iyi değil ne yapmalıyım?

Kızlar bebişimin kırkı daha çıkmadı bende kocam haricinde bebeği başkasına dokundurtmadım doğuracağım gün sadece sen ben birlikte olalım çocuğumuza ilk ikimiz şahit olalım dedim yine ailesine haber verdi hepsi hastaneye doluştu kayınvalidem dokunmak istedi bu benim ilk torunum tabiki dokunucam dedi orada kavga yaşandı ordaki kavga yüzünden hastaneden çıkarılmak zorunda kaldılar kocamda bu kavga senin yüzünden oldu elletsen nolcak diyor ailesiyle arası bozuk her sabah işe giderken ben çocuk doğurmuşum yorgunum yinede kahvaltı hazırlayıp işe uğurluyorum çıkarken çocukla ne haliniz varsa görün diyip gidiyor halbuki oğlu olacağını öğrenince çok sevinmişti şimdi buna döndü ben kocamla aramı nasıl düzeltebilirim
Güncellemeler
5 ay
Burdakiler yenidoğana annesinden başkasının dokunmasının riskli olduğunu bilmiyormu?
Çocuk olduğundan beri kocamla aram iyi değil ne yapmalıyım?
Cevapla