Çocuk bakmak zor mu, hiç çocuk tecrübesi olmayan biri altından kalkabilir mi?

#gadasından sevgilerle 🙃
Çocuk bakmak zor mu, hiç çocuk tecrübesi olmayan biri altından kalkabilir mi?

#gadasından sevgilerle 🙃
Prensim Sercanla en az üç yıl evlilik çocuk düşünmüyorum üç yıl flört sevgili hayatı yaşıycam ki o dönemde cinsellik de yaşarım ama korunarak prezervatif ya da geri çekilme yöntemiyle
Hadi bakalım
Vazgeçtim o canım benle tanıştıktan sonra başka kızlarla görüşmüş ve insanlr bana nazlı diye bir kızı ima ediyor sanırım eski sevgilisi ve hala ilişksii devam ediyormuş yeni bitmiş ve onu asla kabul etmiycem date e bile çıkmıycam
Sanmam
Neyi sanmazsın
Çocuk bakmak, yetiştirmek, büyütmek, hayatı boyunca yanında olmak, desteklemek, hatasında ya da doğrularına yanında olmak elbette ebeveyn için çok zor. Herkes annesinin karnından çocuk bakma tecrübesi ile doğmuyor. Bu tamamen zaman içinde kazanılacak süreçtir. Tecrübesiz bir ebeveyn, tecrübeli bir ebeveynden destek alarak ya da bu işte profesyonel eğitim almış kişilerden de destek alarak tecrübe kazanabilir yeter ki çocuğu sevsin, saysın, değer versin ve birey olduğunu unutmasın.
Ben tecrübeli değilim anneme göre becerikli olan bakar diyo
Sende bakarsın
İnternetten 2 dakikada öğrendim
Maşallah sana
Çocuk bakmak zor, yalan yok; ama imkânsız da değil canım 🍼 İlk başta “ben ne yapıyorum” hissi geliyor, biz de öyleydik. Deneye deneye, okuyup sorarak, biraz da içgüdüyle öğreniyorsun. Yeter ki istekli, sabırlı ve ilgili ol. Unutma: Bebek büyürken sen de ebeveyn olarak büyüyorsun 😉 “Uykusuz kaldığın her gece, anı defterine altın harflerle yazılıyor.” 👶💕
Cevap
4Cevap
İllaki küçükken bebek bakmisizdir ya şahsen ben çok baktım küçük kuzenlerime altından kalkabilir diye düşünüyorum 😄
O zaman güzel
Kesinlikle 🙃
Benim hiç tecrübem yok hiç bebek olmadı hayatımda
Olur inşallah
zordur ama herkes bilmiyor çocuk bakmayı zamanla ogreniyor illa ki
Kesinlikle 🙃
Başkasının çocuğuna bakmak kolay ama kendimin olsa zor olurdu
Kendi çocuğuna bakmak sabır ister
Çocuk bakmak zor tabi.
Tabii
Çocuk bakmak zor ama imkansız değil
Tabiki
İsteyen herkes bakar
Öyle tabi
Yani becerisine göre. Benim için zor değil
Ne güzel
Zor ama başarılamayacak bir şey değil 🙃
Bencede 🙃
Kalkar niye kalkmasin
İyi bari
Zor tabi sabır ister.
Evet ya
Zor ama imkansız değildir
Haklısın
Hersey gibi onuda ögreniyosun
Haklısın
Zordur ama başarılabilir
Aynen
Çok zor ama öğrenilir
Kesinlikle
Zorlukları var tabi ki
İlla ki
kalkamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?