1-6 yaş arası çocuklara tablet ve telefon vermek zararlı mı, siz kaç yaşında ekran süresine başladınız?

1–6 yaş arasında ekranın doğru olmadığını düşünüyorum, hatta bir doktora da danıştım. Buna rağmen çevremde çocuklara tablet verildiğini görüyorum. Ebeveynler varsa, siz çocuklarınıza kaç yaşından itibaren izin verdiniz? Bu arada İlk defa aktif oldum.🙇🏻‍♀️

1-6 yaş arası çocuklara tablet ve telefon vermek zararlı mı, siz kaç yaşında ekran süresine başladınız?
Cevapla