İki kere buluştuğum çocuk tehditkar konuşuyor, ciddi anlamda bana zarar verebilir mi?

2 kere buluştuk, arkadaşız demiştim çok sıkıldığım için buluşuyordum.

Hoşlandığını belli edici hareketler yaptı, yalan sıktım eski sevgilimle barıştık konuşmamızı istemiyo diye.

Çocuk delirdi falan yanına geliyorum dedi böyle.

Yok dedim.

Neyse aradan zaman geçti ben yoğun bakıma yattım arkadaşlar ve zor durumdaydım onu aradım mecburen.

Geldi dedim çok zor durumda olduğum için aradım haberin olsun.

Sonra bana sardı yine buluşalım falan. Dedim yok Eren diye arkadaşım var sözüm var diyorum beni salmiyo merak ediyor diyorum.

Çocuğu takipten çıkmıştım.

Bugünde Eren ve arkadaşları ders çalışmaya cafeye gittik.

Bi telefon geldi aşağı indim konuşuyordum, bu manyak çocuk geldi yüzü beş karış.

Eğleniyorsun bakıyorum da dedi.

Dedim evet yani? Ama öldürecek gibi bakıyor, çok ayıp ettin Umut verdin bana.

İşte yoğun bakıma yattın ya 3 ay sonra çok daha beter olacaksın göreceksin.

Yukarı çıktım arkadaşlara dedim koştular çocuğu dövmeye, çocuğu bulamadılar.

Twitterina şunu yazmış

Ne yarınımı çalanlara nede beni bu zaruzar edenlere hakkımı helal etmiyorum yana yana can verişinizi görmek istiyorum

Sizce bu çocuk bana zarar verir mi

İki kere buluştuğum çocuk tehditkar konuşuyor, ciddi anlamda bana zarar verebilir mi?
Cevapla