2 kere buluştuk, arkadaşız demiştim çok sıkıldığım için buluşuyordum.
Hoşlandığını belli edici hareketler yaptı, yalan sıktım eski sevgilimle barıştık konuşmamızı istemiyo diye.
Çocuk delirdi falan yanına geliyorum dedi böyle.
Yok dedim.
Neyse aradan zaman geçti ben yoğun bakıma yattım arkadaşlar ve zor durumdaydım onu aradım mecburen.
Geldi dedim çok zor durumda olduğum için aradım haberin olsun.
Sonra bana sardı yine buluşalım falan. Dedim yok Eren diye arkadaşım var sözüm var diyorum beni salmiyo merak ediyor diyorum.
Çocuğu takipten çıkmıştım.
Bugünde Eren ve arkadaşları ders çalışmaya cafeye gittik.
Bi telefon geldi aşağı indim konuşuyordum, bu manyak çocuk geldi yüzü beş karış.
Eğleniyorsun bakıyorum da dedi.
Dedim evet yani? Ama öldürecek gibi bakıyor, çok ayıp ettin Umut verdin bana.
İşte yoğun bakıma yattın ya 3 ay sonra çok daha beter olacaksın göreceksin.
Yukarı çıktım arkadaşlara dedim koştular çocuğu dövmeye, çocuğu bulamadılar.
Twitterina şunu yazmış
Ne yarınımı çalanlara nede beni bu zaruzar edenlere hakkımı helal etmiyorum yana yana can verişinizi görmek istiyorum
Sizce bu çocuk bana zarar verir mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer