Yıllar önce köyde aşık olduğum çoban çocuğu bulmaya çalışsam çok mu saçma olur?

O zamanlar Litvanya da yaşıyorduk oradan İstanbula taşındık köyümüz Mardin de 14 15 yaşlarındaydım boyum uzun benim onun kisaydi ve benden 1 yaş küçüktü gözleri çekikti onlar da Balıkesirli Mardine iş var diye gelmişlerdi çobanlık yapıyordi onla sevgili olmuştuk 1 hafta boyunca sürekli gizlice buluştuk tarla da parkta okulda Elele tutusurduk seni seviyorum derdik sadece çok masumdu sevgiler o zaman onun teletonu yoktu oradaki kuzenimin vardı orada konuşuyorduk onunla sonra onlar başka bir köye gitmek zorunda kaldılar ondan sonra asla konuşamadik babasının telefonu vardı sadece annesinin de tuşlu vardı ama korkuyordu onlardan böyle gitti 24 yaşındayim zmaan zaman geliyor aklıma şu an napiyor diyorum merak ediyorum köye gitmeyi düşünüyorum sorup soruşturup köyünü bulup halimi da yanıma alicam halam o kadınla yakın arkadaştı onları buluşturma bahanesi ile çocuğu bulucam

Yıllar önce köyde aşık olduğum çoban çocuğu bulmaya çalışsam çok mu saçma olur?
Cevapla