Sizce verilen harçlık çocuğun mudur yoksa kazanan kişinin (ebeveynin) mi?

16 yaşındaki kardeşim kendi harçlığıyla kola ve çiğköfte almak istemiş. teyzem de izin vermemiş. (herhangi bir sağlık problemi falan da yok bu arada kola gibi şeyleri de çok nadir tüketir.) eve gelmiş bağırıyor “kendi paramı nasıl harcayacağıma karışmayın, canım çok çekmişti bırakın da alayım.” gibi gibi. teyzem de “o senin değil babanın parası.” dedi. şahsi düşüncemce çocuğa verilmiş harçlık artık çocuğundur. her şeyi geçtim. sadece bir çiğköfte kola almak için 3 gün okulda yemek yemeyerek para biriktiren çocuğu neden engellersin ki? gündür hüngür ağlıyordu canım çok çekiyordu bırakın paramı istediğim gibi harcıyım ben bunun için günlerdir aç kalıyorum diye. siz be düşünüyorsunuz?
Sizce verilen harçlık çocuğun mudur yoksa kazanan kişinin (ebeveynin) mi?
Cevapla