İlk öğrendiğimde görüntüm değişeceği için ağlamıştım nasıl yapacağım nasıl geri döneceğim eski halime diye düşünmüştüm, sonra yavaş yavaş bebeği kabullenmeye başladım kontrollere gittikçe ama sosyal medyada gördüğüm hamileler anne olacak kadınlar o kadar güzel, heyecanlılar mutlular ki kendimi aşırı yetersiz ve suçlu hissediyorum. Görüntüm birden bire değişti senelerce kilo almamaya uğraştım birden alınca iyicene depresyona meyillendim maalesef. Her gün ağlıyorum. Aynaya bakmak istemiyorum kendimi görmek istemiyorum. Oysaki hamilelikle ilgili hayallerim hiç böyle değildi güzel güzel giyineceğim süslü olacağım eskisi gibi sanıyordum. Bebek videoları gördüğümde çok heyecanlanıyorum bi an önce gelsin istiyorum ama doğumdan sonra nasıl toparlanacağımı düşünmekten bebeğime odaklanamıyorum. Beni kimse anlamıyor gibi hissediyorum, herkes bu dönemde böyle şeyler normal diyor ama ben çıkmazda gibi hissediyorum. Bazen denk geldiğim kişiler bilerek gibi sen kilo mu aldın falan diyorlar kalbim acıyor resmen. Lütfen yargılayıcı veya kırıcı cevaplar vermeyin biraz motivasyona ihtiyacım var.
6 ayHazır değilmissin demekki anne olmaya.. motivasyon olarak söyle diye bilirim ben 2 cocuk annesiyim, bende senin gibi duygusal yaklaşımlarım oldu, ama öyle görüntüm değişecek işte eski halim vs felan demedim. İçimdeki o bebeğin sağlıklı doğması için gereken tüm besinleri ve vitaminleri aldım. Doğa yürüyüşleri yaptım bol bol.. inan insana bi huzur geliyor.. inanclı biri isen dua etmeni namaza durmayı önerirm.. allah içine huzur versin. Kilo olarak da bunu kafana takma. Emzirdikce kilo vereceksindir.. sonra cocukla parka gitme yürüyüş yapma derken bi an bakmıssın kiloların gitmiş.. ben ilk hamileliğimde sadece 7 kilo aldım, doktorum cocuğu sırf taşıyorsun iyi bakmıssın kendine demişti. Doğumdan bi kaç ay sonra 10 kilo gitmişti aynısı ikinci doğumumdada oldu ordada 8 kilo aldım ve 2.3 ay içinde oda gitti.. şimdi iki cocukla koşturduğum için tamamen 24 kilo kaybettim😊 cocuklar geliştikce aktivitelee arttıkca buda sana yansıyor ve istemsiz bi şekilde güzelleşip fit bi anneye dönüyorsun.. kendini sev kendinle barışık ol. Ve emin ol sana bi anne tafsiyesi, Şu an sessizliğin tadını cıkart 😊🤣✌🏼
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)6 ayCanım anlıyorum ki bu senin ilk hamileliğin moralini bozma motivasyonunu yüksek tut senin yerinde olmak isteyen kaç kadın var şu anda biliyor musun hastane kapılarında sürünüyor anne olabilmek için yüce Rabbim bunu sana en güzel şekliyle yani doğal yollarla vermiş bu yüzden öncelikle bu sebepten şükretmelisin sonrasında güzelliğe gelince emin ol gelip geçici şeyler bunlar kendine çok dikkat edersen yediklerine hatta bununla ilgili istersen diyetisyene bile gidebilirsin aynı burada yazdığın gibi ona da söyle kilo almak istemiyorum bebegimi güzel doğurmak istiyorum sonrasında doğumdan sonra kolayca eski haline gelmek istiyorum de ona Ayrıca üzme kendini bebeğine zarar verirsin onlar hissediyor annesinin üzülüp üzülmediğini sonuçta o senin karnında içinde senin her türlü üzüntünü sevincini hissediyor sana verebileceğim en büyük tavsiye kendin için bir şeyler yap sen iyi ol ki bebeğin daha iyi olsun sen mutlu ol ki o bebek sağlıkla ve mutlulukla gelsin ayrıca sen sosyal medyadaki kişilere bakma her annenin hamileliği farklı geçer onlar öyle diye basma kalıp herkes aynı olmak zorunda mı bu dünyada herkes farklıdır her hamile farklıdır her çocuğun da anne karnındaki ihtiyaçları farklıdır bunları unutma ve Hamilelik sürecini kendi kendine zehir etme bunu bil ve inan ki bugünler bir daha geri dönmeyecek en güzel şekilde tadını çıkar gerekirse profesyonel destek al bu konuyla ilgili dediğim gibi bir diyetisyen sürecine gir kısacası mutlu ol canım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayŞu an hormonlarının etkisiyle öylesin. Sana kilo mu aldın diyenleri de rica ediyorum lütfen bu süreçte hayatından mümkün olduğu kadar uzak tut. Çünkü "hamile" bir anne adayına böyle bir dönemde bu soruyu sormaları zaten hata ve mantık dışı. Sosyal medyada gördüklerinden hamileler şöyle dursun, birçok sergiledikleri hayatlar kurgu. Onlar influencear ve PR için organize olup çekimler yapıyorlar. Doğacak çocukları için bile nasıl işbirliği, reklam yaparım düşüncesindeler. Birçok inf. bakarsan mutlaka ağladıkları videolar var o bile gösteriş:) Onların hiçbiri göründüğü kadar mutlu değil. İnfluencear içerik üreten arkadaşım var ondan dolayı çok yakından biliyorum. Sürekli zorunluluk ve reklam yapma hissi bunaltıyor onu da hatta ara ara kpssye odaklanıyor bu sebeple. Şunu d ekleyeyim onlar ajanslarla çalışıyor. Belli bir takipçiyi geçince çalıştıkları ajanslar oluyor ve ekip işini, organizeyi hep ajanslar yapıyor. Onları videolarken, fotolarken tabiki en güzel açılardan sosyal medyada bizlere sunuyorlar.
10 Yorumla
6 ayİlk çocuğumda aynı duyguları yaşadım 21 yaşımdaydım. Hep ağladım, eşimle her tartışmamda hamile kalmama o sebep olduğu için krizler geçirdim, aynaya bakamadım, ağlaya ağlaya geçirdim 9 ayı, çocuk doğdu kolik oldu 3 yaşına kadar kesintisiz ağladı, herkes böyle çocuk görmedik dedi, ben lohusa depresyonuna girdim, çocuğu kabullenemedim. Uykusuzluk dengemi daha da bozdu. 3 yaşında her şey daha da güzelleşti ikinci hamileliğimde hep güldüm mutlu oldum çünkü artık bütün zorlukların geçeceğini biliyordum. İkinci çocuğum sakin ve güler yüzlü, haliyle bende mutluyum. Uzuuuun lafın kısası güzelim, hepsi gelip geciyor hayattaki tek gerçeğin artık çocukların bedenin, güzelliğin, halin onların hiç gozunde değil seni bu hayatta her halinde tek sevecek olan onlar çok güzel günler gecireceksin. Her gün daha sımsıkı sarıl ona ki o da sana daima sarılsın ☺️
12 Yorumla
Soran6 ayBu cevabı okuyunca içim cıvıl cıvıl oldu pamuk gibi oldum :) Çok teşekkür ederim gerçekten çocuklarınız ve ailenizle mutlu bi hayat sürmeniz dileği ile
- 6 ay
Çok şükür bir minik dokunabildiysem ☺️ Umarım sende çok çok güzel bir hayat sürersin 💛
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, öncelikle hissettiklerin birçok annenin yaşadığı şeyler, bunu bil ve kendine karşı daha şefkatli ol 🌼 Bu dönemde duyguların karmakarışık olabilir, vücudundaki değişim seni düşündüğünden fazla etkileyebilir. Her şeyden önce, bu duyguların normal olduğunu bilmekle başla. Hamilelik; bedenen, ruhen ve zihinsel olarak bir dönüşüm süreci. Sen yalnızca daha güçlü, daha sevgi dolu bir versiyonuna yolculuk ediyorsun 🌟
Kendine güzel küçük hedefler koymaya başla. Mesela sevdiğin bir elbise giy, saçına ufak dokunuşlar yap. Kendini "hamile ama güzel" değil, sadece güzel hissetmeye yönel! 💖 Ayrıca çevrendeki tuhaf yorumlara kulak tıkamakta ustalaş, çünkü en önemlisi şu: Sen bir mucize yaratıyorsun ve bu, her şeyden daha güçlü bir şey.
Tabii ki fiziksel değişimler göz ardı edilemez, ama inan bana anne olmanın verdiği o "süper kahraman" hissiyle sen daha da ışıldayacaksın! 🌈 Hedefin mükemmel görünmek değil, bu eşsiz yolculuktan keyif almak olsun. Şunu unutma: Bir anne her haliyle kendine has güzel! 👶💛💕10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
6 ayRabbim hayırlısı ile sağlık ile kucağına almayı nasip etsin bebeni...
Sen bir annesin artık, önce bunu kabullenmelisin. Bu kutsal sıfata ulaşmanın heyecanını anlamalısın öncelikle. Evet diyorsun ki ben bir kadınım, buna kimse aksini diyemez evet. Ama önce bir anne olmalısın, evladına yetmelisin, yetişmelisin, onu sevmeli kucaklamalı, sevgiyle büyütmelisin...
Hamilelikte kadınlar duygusal olurlar, alınırlar, gücenirler, ağlarlar... Sen de benzer durumlar yaşıyorsun şu an, ama inan her şey o güzelim yavruyu kucağına kadar. Onun o mis kokusunu içine çekince, sana yanaşmasını güvenini hissedince bu düşündüklerinin hepsini unutacaksın...
Kilo dediğin nedir yahu, yine verirsin kilo yine alırsın. Senden değerli değil bu düşünceler, böyle basit şeylere kendini üzme...
Sağlıkla, mutlulukla...
12 Yorumla
Soran6 ayDeğerli cevabınız için teşekkür ederim. Bir nebzede olsa iyi geldi
- 6 ay
"kutsal sıfata ulaşmanın heyecanı" mııı daha güzel tabir edilemezdi.. 😲👏
Kilo alınır da verilir de ben 8 kilo aldım ama he insanın metobolizmasi farklı, vücut yapısı boyu farklı. İllaki vücut değişime uğrayacak. Ama sağlıklı beslenirken iyi olur çocuk için de senin içinde et, balık meyve , yumurta bunlara endeksli beslen çok faydasını göreceksin. Bu durumlar geçici bir de bunu unutma hamilelik bir süreç normale döneceksin elbette emzirirken de kalori yakımı. cok oluyor unutma. Dogumdan sonra vucut hafifliyor rahatlıyor. Benim karnım çok büyüktü 30 kilo aldım sandı herkes ama 8 kilo aldım sadece insanlar her şeyi der takma patavatsız çok...
01 Yorumla
Soran6 ayYa galiba bel çevrem genişledi benimde sırtıma doğru o yüzden çok kilo aldım snaıyorum harbi ki bebek büyüyor hihihihihh
6 ayBu kadar hassas birisiysen korunsaydın hamile kalmasaydın insan bir şeye kalkışmadan bir sonucunu düşünür ben buna hazır mıyım der eğer kalkışıyorsan da sonuçlarını üstlenmen gerekir yeteri kadar olgunlaşamayanlar anne veya baba hiç fark etmez olmasın gerçekten birisi de 21 yaşımdaydım da şöyle böyle hayat hikayesini anlatmış 21 yaşında hamile kalıp eşini suçlaması falan bazıları gerçekten normal değil evleniyorken yatağa girerken sorun yok hamile kalınca delirmeler falan başka biriside yiyip yiyip kilo alanlardan bahsetmiş en azından normal insanlar yiyip yiyip kilo alıyor kilo verebilirler alamayacakları sorumlulukların altına girmiyorlar en azından ayrıca size ne millettin kilosundan herkesin bedeni de kilosu da kendisini ilgilendiriyor kendisine ait size girip çıkan dokunan ne birisine destek vereceğim diye başkalarını konuya alet etmeyi kesin böyle olunca daha iyide olmuyorsunuz
12 Yorumla- 6 ay
@Efsunlukadin seni ne ilgilendirir sana mı soracağım hadsiz sen sus
Gizli Üye(18-24)6 ayKız hamileliğin tadını çıkar kilo alsan da hamileydim o yüzden aldım dersin bebek sağlıklı olmasın mı dersin en azından sebebin var hamile olmayanlar yiyo yiyo kilo alıyolar bi sebepleri yok. Ne olcakki zaten kilonun birazciği bebegin olacak dogurunca zayıflarsın senin yerinde olsam aşermesem de aşerdim diye kocamın başının etini yerdim. Bu anlar bir daha geri gelmeyeceek
21 Yorumla
Soran6 ayÇok haklısın belkide bu açıdan bakmalıyım.
6 ayÇok normal çoğu kişinin hamilelikte görüntüsü değişiyor ben çok dikkat ettiğim halde 10 kg aldım hala da verebilmiş değilim şu an bebeğim 6 aylık çok fazla düşünme bu konuları önemli olan senin ve bebeğinin sağlığı. Kilo konusunda ben de çok takıntılı biriyim ama artık kilo almışsın diyenlere “f*** you” diyip geçiyorum. 😂 Emzirirken verirsin lafı da tamamen kandırmaca 6 aydır ben veremedim çünkü emzirmek ekstra kalori yaktığı için aşırı acıktıran bir şey sen de bebek aç kalmasın süt olsun vs vs daha çok yiyorsun falan. Hele ilk zamanlar kiloyu düşünecek halin bile olmaz 2 saatte bir acıkan sürekli ağlayan bir bebekle kilo verme planlarını 1 yaştan sonraya bırakmanı tavsiye ederim. Zaten bebek yürümeye başladığında arkasında gezerken ister istemez verirsin o yüzden anın tadını çıkar kafaya takma.
00 Yorumla
6 ayHamilelik kadını gerçekten güzelleştirir.
Kilo için doktorun şunları ye bunları yeme gibi uyarması lazım. Sonuçta bebek her şekilde anne karnında besleniyor. Aldığın her kilo aslında senin kilon oluyor. Bunların hepsini geçtim. Odaklanman gereken tek şey bebeğin. Kiloyu nasıl alıyorsan, vermekte senin elinde. Doğum sonrası emzirirken zaten kilo veriyorsun. Emzirme sonrası diyet ve spor ile toparlarsın.
İki çocuğum var, ikisine de aynı kilo da hamile kaldım ve kaç yıl geçti hala aynı kiloyum.
Dediğim gibi kiloya takılma. Bebeğine odaklan. Allah'ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻🥰00 Yorumla
6 ay
Size şöyle söyleyeyim; bunların hepsi gelip geçici şeyler.
Bugün bir çocuğu olsun bütün varlığını ortaya koyabilecek insanlar var.
Bu yüzden bence bu anın kıymetini bilin.
Bunları düşünmek yerine çocuğunuzla konuşun, iletişim kurun.
İleride bunun ne kadar değerli ve faydalı olduğunu çok daha iyi anlayacaksınız.
Çünkü sizin stresiniz, kaygılarınız ve duygularınız çocuğunuza da geçiyor.
Onacverebileceğiniz en büyük hediye; huzurlu bir kalp ve sevgi dolu bir ilgidir.
Bunu 3 çocuk annesi olarak söylüyorum size...00 Yorumla
6 ayZaten hamileliğin gerekliliklerinden bir tanesi de bu önemli olan salmak ve iyi yönetmektir. Zaten hamilelik sonrasında bütün kadınlar eski formuna dönebiliyorlar gerekli adımlarla, bu kadar kafanızda büyütmeye gerek yok. Nasıl ki eskilerimiz kafalarında büyütmemişler ve hamilelik sonrasında eski formlarına dönmeyi başardılarsa aynı şeydir.
Ama insan kafasında büyüttükçe zorlanıyor aynı İzzet Güllü'nün de dediği gibi, bir psikiyatrist olan İzzet Güllü hocadan terapi almanızı tavsiye ederim Türkiye'nin en iyi doktorudur kendisi.00 YorumlaHer şeyin artıları ve eksileri vardır hayatta sen anladığım kadarıyla fiziğine özen gösteren biriymissin bu sürece girmeden önce ama bu kadar olacağını beklemiyordun belli ki ama kendini salma birakma bebek için beslenmen icap edeceği için kilo alman bu dönem normal ama kapıp koyuverme hamilelik dönemi sonrası kendine yediğine ictigine dikkat edip hiç doğum yapmamış gibi incecik filinta gibi olanlar var bak ne güzel anne olacaksın kendini duygusal olarak bu güzel olaya hazırla su an hormonlar seni duygusal anlamda olumsuz etkileyebilir gülü seven dikenine katlanır hepsi içinde bulunduğun sürecin cilveleri kendini bırakma salma yoksa korktuğun başına gelir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 aySen kilo mu aldın diye sormak nedir hamile kadına ahahahhahah şaka mı? Ya sosyal medyaya aldırma. Orada her şey toz pembe zaten. Kendi sürecinin tadını çıkart. Kilo aldın diye çirkin değilsin. Durduk yere de almıyorsun bebek taşıyorsun yani kolay mı? Herkes yaşıyor biz insan olarak doğamızın farkında değiliz barışmıyoruz kendimizle. Bak hayvanlara onlar da doğuruyor güzellik yarışına girmiyorlar. Hormonel olarak daha hassas olabilirsin ama kendine zulmetme. Her tarafımızda telefon kamera ayna... valla kendimizi kaybettik kusur arıyoruz sürekli.
00 Yorumla
6 ayBencillik yapıyorsun
Kendi rizanla hamile kaldın ve karnindakina saygılı olmalısın senin üzülmem onunda user sen ağlarsan bebeğinde etkilenir ve halen birbirinize baglisiniz tüm hislerin ona gidiyor bir kaç ay dayan sakin ol ömürlük değil bir evladın olcak böylemi davranacaksin tabikide bedeninde zamanla duzelir01 Yorumla
Soran6 ayEvet bu soruyu yazarken çok üzgündüm ve aşırı ağlak bi andaydım, bazı cevaplar beni mental olarak silkeleyip kendime getirdi açıkcası. Kilonun verilebilir bir şey olduğunu biliyorum bu yüzden artık bebeğime odaklanacağımm
Sosyal medya ya bakarsan herkes dört dörtlük hamilelik geçiriyor zaten onlara bakıp ben neden böyleyim diye sorgulama kendını herkesın hamileliği farklı geçer zaten ikinci döneme girmişsin bu dönem senin biraz daha rahat edeceğin bir dönem. Sen her halile güzelsin unutma
01 Yorumla
Soran6 ayBütün güzelleme yapanları engelliyorum istemeden rahatsızlık duyuyorum kıskançlık değil ama yetersiz hissettiğim için böyle oluyor :(
Gizli Üye(30-35)6 aysana önerim psikoloğa gitmen olur. Birçok kadın doğum sonrası depresyonuna girebiliyor. Gerçekten zor bir süreç olabilir. O yüzden önlem Alman senin için daha iyi olur. Umarım psikolojik ve biyolojik olarak sağlıklı mutlu bir süreç geçirirsin. ✨🤍
10 YorumlaBebeğim tamamen hormonlar. Bu süreç sürekli değişir. Bir iyi, bir kötü hissedersin. Geçiyor ama. Rahat olll ☺🌻
12 Yorumla
Soran6 ayAy eveett bir günüm bir günümü tutmuyor. Bu soruyu sorduğum gün o kadar morailm bozuktu ve ağlıyordum ki sonra bir kaç yanıt okudum ve silkelenip kendime geldim hemen :)
Bak güzel kardeşim. Annelik güzel bir histir. Belki hazir olmayabilirdin ama sirf bedenim degisecek diye endise etme. Hic doğum yapmamis gibi duran kadinlar var. Ayrica kilo almıyorsun, içindeki bebek büyüyor. Dogumdan sonra zaten hemen zayiflarsin. Sonrasinda da kendine dikkat eder eski haline gelirsin. Zor bisey değil.
20 Yorumla
6 ayİnan bana hepsi geçiyor doğumdan sonra düşüneceğin şeyler bunlar doğumdan sonra platese başlarsın ve emzirme döneminde zaten kilolarını veririsin ayrıca onlar kilo değil ödem oluyor ödem oluşmaması içinde dikkat etmen gereken şeyler var sen sağlıklı ve güzel beslen bebeğine odaklan bu şimdi değil sonraki mesele kilo vermekse sorun verilir hiç bir şeyi kafana takma kolaylıklar ve sağlıcaklar diliyorum
00 Yorumla
6 ayO gördüğün kadınlar için güzellikten çok bebek dünyaya getirmek önemli ayrıca hamileylem cildin salgılanan hormınlsrdan dolayı güzelleşiyor. Ve yani mutlular sen daha çok boş şeylere kafa takıyorsun 😃
10 YorumlaUnutma bir çok aile çocuk sahibi olmak istiyor bu bir nimettir
12 Yorumla
Soran6 ayKesinlikle haklısınız. Sadece bu boyutu beni çok etkiledi
Gizli Üye(25-29)6 ayNeden bu kadar üzülüyorsun? Önce bunu anlayalım dostum. Sen artık bir annesin korkman normal 9 ay uzun bir süre alışmaya başla😎😎korkman normal çünkü herkes böyle hissediyordur eminim. İnsanlar sana öyle söylüyorsa sende hamileyim diyip geç açıklama yapmak istemiyorsan kilo aldım biraz daha soru sorarsan akşam yemeginde seni hamburger olarak yerim de😂😂😂zaten hamilesin hsjsjdjdjd
03 Yorumla
Soran6 ayYaaa çok tatlısın hdhdudh evet ya çoğu insan böyleymiş meğerse geçiciymiş neyse ki
Cevap sahibi5 ay😀😀😀hım üzülme ya çok düşünme zamanla alışırsın bebegini sevmeye çalış , onu düşün sürekli
Cevap sahibi5 ayÇok düşünürsen psikolojin bozulur. Sadece onu sevmeye çalış , düşünme
Kendini o ideal kalıpların içine sokmayı bırakmalısın, o sosyal medyada takip ettiğin içeriklerin çoğu adı üzerinde içerik yani izlenme alabilsin diye üretilmiş şeyler. Her kadın kendi haliyle güzeldir. Anneliğe layık olmasaydın daha baştan hamile kalmazdın nasip olmazdı değil mi? Silkelen kendine gel ve sahip olduklarına sarıl. Benim sana vereceğim en büyük tavsiye bu olur.
10 YorumlaSenin tek motivasyonun Allah? Hiç BİR FANİ sana asla çözüm olamaz. Mehmet yıldızın çok güzel bir sözünü bilirim :) Sultanın sarayına kadar gidip vezirden ister isen O Kainat sultanı olan Allah! Seni o veziri ile tokatlar!
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayKilo alman gayet normal hiç kilo almasan daha garip olurdu hamilesin çünkü
12 Yorumla
Soran6 aySayılara bakınca tartıdaki 4 ayda cok fazla kilo almışım gibi görünmüyor ama aynada okadar farklılaştım ki belim falan aşırı kalınlaştı
Cevap sahibi6 ayHamilesin çünkü? Gayet normal merak etme karnın büyüyor sen içinde bir canlı taşıyosun kendine o kadar acımasız olma lütfen❣️
Çocuğunu emzirdikçe kiloların da yavaş yavaş gidecek. Lütfen bebeğinin sağlığına odaklan. Zaten görünüşüne dikkat eden birisiysen kolayca verirsin kiloları emin ol.
12 Yorumla
Soran6 ayBunu çok duyuyorum da insan içten içe ya veremezsem sonsuza kadar şişman kalırsam diye korkuyor :(
6 ayHamile olunca gerçekten kilo mu alınıyor vay be benim acil evlenip hamile kalmam lazım 1.74 boy 46 kiloyla hiç kilo alan biri değilim hayatım boyunca 55 olmak bir mucize
01 Yorumla
Soran6 ayhahahahaahah benim hayallerrrrr
az yemek ye ozman benim kuzenim 50 kiloydu
hamileyken karnı hafif göbek gibi gözüküyor du
boyu 170 ti02 Yorumla
Soran6 ayKız tutamıyorumm çok acıkıyorum anlatamam bu açlığı beyaz ekmek bile yemezdim önceden simdi onu yemeden karnım doymuyor :(((( bi gün anlıycaksın
Hormonlarrr 😀 bebiş doğduğunda da büyük bi farkındalık yaşayacaksın ama sonraaa yaşadığın en büyük aşk olacak evlat aşkı😍 bana inan çünkü çok derin lohusalık yaşadım bebeklerime de aşığım
00 Yorumla
6 ayHormonlardandır. Unutma çoğu kişi senin gibidir. Çocuk doğduktan bir süre sonra kendini toparlarsın. Ve alacağın motivasyonu biz değil de senin kocanın vermesi lazım. Yanında olması ve seni her haliyle beğendiğini içten söylemesi lazım
00 Yorumla
6 ayOf ya kıyamam üzüldüm, sıkma canını güzel şeylere odaklanmaya çalış sadece
00 Yorumla
6 ayKendine anlayışlı ve şefkatli olmalisjn önce. Sosyal medya külliyen yalan.
00 Yorumla
6 ayKocanın sorunu o. Seni prenses gibi hissetirmesi lazım
00 YorumlaHamilelik döneminde oluyor öyle şeyler kız mı bekliyorsunuz?
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)6 ayBacım sosyal medyada gördüğün hiçbir şeye inanma. O insanlar saatlerce hazırlanıyor, makyaj yapıyor, giyiniyor, efekt kullanıyor vs. Ayrıca kim demiş hamileyken güzel gözükmelisin diye? Ya da genel olarak kime güzellik borcumuz var ki? Sen boş ver onu bunu kendini ve bebişini düşün. Çünkü o hissettiğin her şeyi hissediyor. Herkesin kişiliği, durumu, hisleri vs aynı değil. O yüzden boş ver başkalarını. Kendini ve bir mucize yaratan bedenini sev.
00 YorumlaBütün hormonlar karıştı normal bence düzelir zamanla psikolojik o yüzden çok dert etme
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayErken yaşta evlilik meraklısı olursanız olacağı buydu kalk millete kendini güldürme
14 Yorumla
Soran6 ayErken yaş sana göre ne oluyor ben anlamadım :D 25 yaşındayım ne asalaksınız
Cevap sahibi6 aySorun senin fiziginde değil karakterindeymiş maalesef bunun çaresi yok
Soran6 ayhastasın sen
Cevap sahibi5 ayHasta olan sensin bacım yazılarına baktım da
Gizli Üye(18-24)6 ayAyıptır sorması çocuk yaparken o eylemi gerçekleştirirken aklın nerdeydi
05 Yorumla
Soran6 ayYahu çocuk istemiyordum da istemeden oldu gibi bir ifadem olmuş mu? Okuduğunuzu nerenizle anlıyorsunuz acaba :D
Soran6 aysorması ayıpsa sorma o zaman djdjdjdjdd
Cevap sahibi5 ayÇocuk istiyordun madem şimdi niye şikayetçisin kendinden. Yapmasaydın o zaman
Soran5 aykes sesini
Cevap sahibi5 ayHamileyken belli miktarda kiloyu alacağını biliyor olman lazım bu yaşa kadar gelip hamile kalmasını biliyorsan bunu da bilmen gerekiyor
Gizli Üye(25-29)6 ayBiyolojik değişimin normal ama emin ol eski güzelliğine şekline kavuşacaksın. Biraz sabırlı ol bence
10 YorumlaEvden dışarı çık evde durdukça hamile psikolojisi baskın geliyor
00 YorumlaPsikolojik bir durum sakin ol
00 YorumlaHormonların etkisidir.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayAnne olamıyor millet buda kendını begenmıyor kıymet bıl Memnun oldum sükür et
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayGerçekten hamıle kadınlar bi başka güzelleşiyor
00 Yorumla
6 ayPsikolojik etkenlere sebep oluyor normal
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 373 cevap paylaştı.
6 ayTamamen psikolojik
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 aySonunu iyi görmedim psikiyatriye git
01 Yorumla
Soran6 ayNeden iyi görmediniz?
Makyaj yap aşkım güzel giyin güzelliğine renk katt
10 Yorumla
6 ayHormonlardan.
10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 358 cevap paylaştı. Karamsar olmayınız
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayYoo tam tersisin buyulu bahce
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 437 cevap paylaştı.
6 ayFixign nasil
10 Yorumla Hormonların etkisidir takma
00 Yorumla
6 ayO zaman niye seks yaptın
00 Yorumla
6 aySana bunu hissettiriyorlar demek ki
00 YorumlaGönülsüz yapmışsınız çocuğu
00 YorumlaKasma gelip geçici durum
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayYapmasaydın
09 Yorumla
Cevap sahibi6 ayBakımsızsan kocan soğuyabilir bu dönemde
Soran6 aySence tek olay o mu?
Cevap sahibi6 ayAğlama
Cevap sahibi6 ayEzik misin kızım
Cevap sahibi6 aySağlıklı beslen çatlak kremi sur kendine bakmak zor değil burada ki abazalardsn moral bekleme
Soran6 ayBana ezik demek senin ne haddine ki? Burayı nadir kullanıyorum nerden bilebilirim kimin abaza olduğunu. Kızlar soruyor diye hemcinslerimden destek bekledim sadece senin gibi kötü kalpli hemcinslerim olduğunu unutarak.
Cevap sahibi6 ayBen gerçekleri söylüyorum lütfen şimdi sil yorumumu
Soran6 aySilmiyorum, ara ara bakarsın ne kadar kötü olduğunu hatırlarsın
Cevap sahibi6 ayTamam kötüyüm aynen dediklerimi yaparsan daha iyi olursun hadi bb
Gizli Üye(25-29)6 ayilgiye ihtiyacın varr
00 YorumlaHic oyle hissetmeeee
00 Yorumla
6 ayNormal abla kasma
00 Yorumlazamanla geçer
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer