4 aylık hamileyim kendimi çok çirkin paspal hissediyorum ve anneliğe ait gibi hissetmiyorum, neden?

İlk öğrendiğimde görüntüm değişeceği için ağlamıştım nasıl yapacağım nasıl geri döneceğim eski halime diye düşünmüştüm, sonra yavaş yavaş bebeği kabullenmeye başladım kontrollere gittikçe ama sosyal medyada gördüğüm hamileler anne olacak kadınlar o kadar güzel, heyecanlılar mutlular ki kendimi aşırı yetersiz ve suçlu hissediyorum. Görüntüm birden bire değişti senelerce kilo almamaya uğraştım birden alınca iyicene depresyona meyillendim maalesef. Her gün ağlıyorum. Aynaya bakmak istemiyorum kendimi görmek istemiyorum. Oysaki hamilelikle ilgili hayallerim hiç böyle değildi güzel güzel giyineceğim süslü olacağım eskisi gibi sanıyordum. Bebek videoları gördüğümde çok heyecanlanıyorum bi an önce gelsin istiyorum ama doğumdan sonra nasıl toparlanacağımı düşünmekten bebeğime odaklanamıyorum. Beni kimse anlamıyor gibi hissediyorum, herkes bu dönemde böyle şeyler normal diyor ama ben çıkmazda gibi hissediyorum. Bazen denk geldiğim kişiler bilerek gibi sen kilo mu aldın falan diyorlar kalbim acıyor resmen. Lütfen yargılayıcı veya kırıcı cevaplar vermeyin biraz motivasyona ihtiyacım var.

4 aylık hamileyim kendimi çok çirkin paspal hissediyorum ve anneliğe ait gibi hissetmiyorum, neden?
Cevapla