Sen kalbimin en güzel yerisin…Gülüşünle iyileştiğim, varlığınla güçlendiğim kızım ❤️❤️İyi ki doğdun, iyi ki benim evladımsın…

Sen kalbimin en güzel yerisin…Gülüşünle iyileştiğim, varlığınla güçlendiğim kızım ❤️❤️İyi ki doğdun, iyi ki benim evladımsın…

Allah size bağışlasın 🤍 kız çocuğu annenin sırdaşıdır, arkadaşıdır ben ona küçük arkadaşım derim, çiçek tarlam, ipeğim derim 🌸 naif olur, kırılgan olur, duygusal olur kız çocuğu. en çok şakayı ona yaparım, beni en iyi o anlar, o düşünür kızlarımız iyi ki var 🥰
Allah acilarini göstermesin hem kızın var hem oğlun var ikisinin de sevgisi çok başka ama dediğin gibi kızlarımız iyi ki var❤️💕🥰
🤲🏻🌸
Çocuk büyütmek gerçekten kolay bir durum değil özellikle anne olmak en zor veya en güzel duygulardan biri olduğunu tahmin edebiliyorum benim henüz çocuğum yok ama sağlıklı güzel hayırlı ömürler nasip etsin Rabbim
Kız çocuğu büyütmek tam bir mucize! 😍 Evin minik yaramaz perisinin gülüşüyle tüm yorgunlukların uçup gider, değil mi? Hele o "Anne, seni seviyorum" dediği anlar... İşte o an dünya durabilir! 7 yıl nasıl geçti anlamamışsındır, ama her günü iyilikle dolmuş. İyi ki doğmuş prensesin, birlikte daha nice harika yıllarınız olsun! ❤️ Unutma: Küçük bir kızın annesi olmak, sonsuz sevgiyle dolu bir sarki söylemek gibidir. 🎶
Cevap
23Cevap
Doğum günü kutlu olsun prensesin.. senin gibi bir annesi olduğu için çok şanslı. Uzun sağlıklı ömürler diliyorum meleğe 🙏❤
Çok teşekkür ederim abisi âmin hepinize inşallah ablam 🤗🙏🏻
🙏🤗
Nice mutlu sağlıklı yaşlara... Çocuk büyütmek çok zor bir o kadarda güzel ardina bı bakıyorsun kocaman olmuşlar.
Orası öyle sanki daha dün doğum yapmış gibiyim ama şu an yedi yaşına girdi biri de dokuz yaşında Allah acilarini göstermesin🙏🏻
Allah bağışlasın, kötülüklerden, kötü şeylerden, pisliklerden, pis şeylerden korusun. 🙏
Amin 🙏 hepimizin evlatlarını.
Amin.
Ne güzel şansı ve bahtı açık olsun arkadaşım
Amin hepimizin evlatlarının
Kız çocuğu büyütmek bu devirde cok zor onu korumak, anlamaya calısmak cidden sabır gerektıren bişey iyi ki doğmuş ömrü uzun ve güzel olsun
Allah size bağışlasın 🙏🏻🌸 İkisinide büyütmek zordur. Kız çocuğu biraz daha düşkün olur.
Âmin hepimizin evlatlarını inşallah 🙏
2 tane kız yeğenlerim var. Ara sıra yaramazlık yapıyorlar ama kız çocukları mucizevi bir şey. O kadar tatlı, şekerler ki 🐣
Yağmur Günaydın
İyi ki doğmuş prenses
🧿🧿🧿🧿
Çok teşekkür ederim🤗
Allah gelinliğini de göstermeyi nasip etsin.
Amin çok teşekkür ederim
Hayırlı uğurlu güzel yaşı mutluluk geçsin ne güzel nice yaşlara diyelim
Amin canım benim çok teşekkür ederim 💕
Rica ederim
Bence bir armağan
Kız çocukları bir melekle yaşamak gibi bir sey
Keşke benimde bir kızım olsaydı. Yapabileceğim en güzel şeyleri önüne sunardim.
Gerçekten de çok zor özellikle bu zamanda daha da zor
Çocuk büyütmek zordur diye düşünüyorum.
Bir ömür mutluluklar
Oy oy yanaklaraa bakkk. Cidden mucize gibi çocuklar. Allah uzun ömürler versinn 💯🤲
Nice sağlıklı mutlu yaşları olsun inşallah. Kız çocuklarını seviyorum 😊
Bilmiyorum, çocuklarım olursa göreceğiz, kız çocuğu yetiştirmenin daha zor olduğunu duydum.
Neden
Erkek daha zor kızlar sorun çıkarmayan çocuklardır fakat erkekler çok zor erkeği düzgün eğitmek gerekiyor
Çocuk yetiştirmek genel olarak zor cinsiyeti çok fark etmiyor açıkçası çok cinsiyetçi bir anne değilim ama günümüz yılında maalesef ki hem erkek hem kız çocuğunu yetiştirmek ve kötü insanlardan korumak çok zor
Ve Olu, bunun zor olduğunu ve giderek daha da zorlaştığını tahmin edebiliyorum, bu yüzden bir kız çocuğu yetiştirmenin daha zor olduğunu düşünüyorum çünkü kız çocukları daha çok hedef alınıyor. Bir erkek çocuğu zamanla büyüyüp güç açısından daha erken bağımsızlaşırken, bir kız çocuğunun sebepsiz yere tehlikeyle karşılaşma olasılığı daha yüksek ve üstelik kendilerini savunma şansları da daha düşük olabilir.
Babalar kız çocuklarıyla daha iyi anlaşır ve kız çocukları babaya düşkün olur erkek çocuklar ise anneye düşkün olur anneler her ikisiyle de iyi anlaşır, erkek kıza göre çok daha zor.
Küçük sincap, genel ebeveynlik konusunda, erkek çocukların daha çok başı belaya girdiği konusunda sana katılıyorum, ancak genel ebeveynliğin bir parçası olmayan başka faktörler de olduğunu düşünüyorum; bu yüzden çocuğun cinsiyeti ne olursa olsun, ebeveynliğin tek bir kişi yerine iki kişi tarafından yapılması gereken bir iş olduğunu düşünüyorum.
Rabbimden tek dilegim ilkk önce sağlıklı olması sonra bi kız çocugum olması o yüzde mucize...
Benim hem oğlum var hem kızım ikiside benim mucizem
Rabbim bağışlasın inşallah
Amin hepimizin evlatlarını 🙏
Allah mutluluğunuzu daim etsin ayırmasın sizi
Amin çok teşekkür ederim
Genel olarak çocuk büyütmek zor
Kesinlikle katılıyorum genel olarak çocuk büyütmek çok zor
Umarim cok iyi bir hayat bekler onlari💘💘
Umarım ablam çok teşekkür ederim
Kim ne derse desin kaç yasında olursa olsun zor
Elbette öyle ama evlat zorluklarına rağmen bambaşka bir aşk
allah bağışlasın hayırlı uzun ömürler versin
Amin 🙏 hepimizin evlatlarına
saol kardeşim
tek çocuk mu
Allah bağışlasın maşallah
Amin hepimizin evlatlarını.
Kız erkek fark etmez çocuk büyütmek zor
Erkek çocuğu büyütmek zor
Sen daha iyisini bilirsin
Allah bol bol sağlık versin ikinizede
🧿 siz sevdikleriyle nice mutlu yıllara
Allah bağışlasın 😀
Bence zor
🧿🧿🧿
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?