Çok üzüldüm gidip kapıyı çalıp kafasına döküm tavamla bir tane vurasım geldi.. birde öğretmen aynı zamanda hukuk da okudu. Allah okumuş cahillerden uzak etsin

Çok üzüldüm gidip kapıyı çalıp kafasına döküm tavamla bir tane vurasım geldi.. birde öğretmen aynı zamanda hukuk da okudu. Allah okumuş cahillerden uzak etsin

😅🤷♀️
Ne yazık ki böyle insanlarla iç içe yaşıyorsun işte her insan evlenip de bir aile kurmanın ne demek olduğunu anlayamıyor ama tabii şimdi işin iç yüzünün detayını bilmeden de adamı suçlamak istemem belki başka bir sebebi vardır
Size öncelik ile Sakin olmanızı öneririm... hiç bir yanlış bir başka yanlış ile doğru hale getirilemez.. "Bence" kadının kocasının yaptığı hukuken adli bir suç değila ama sizin şu an yazdıklarınız bile suça teşfik sayılır
Hiçte bile, gıcık adam o
Bu nasıl insan ya, nasıl bir eş acaba? Kadın hem bebekle ilgileniyor hem de uyuyakalmış ama adama bak. İnsan bi uyandırır, uyandırmaya kıyamadıysa da (!) bi zahmet eşini kucaklayıp yatağına götürseymiş. Gerçekten merhamet ne kadar önemli.
Pislik adam
Cevap
10Cevap
Gebersinler tabi ki de
"Gebersin mi" derken "mi" ayrı yazılır ama 😂😂 ayrıca gebersin tabi. Mal olmasa uyandırır eşini yatağa götürürdü
Aynen ya pislik adam😅
İşine gelmemiştir bebek var diye boşta olsa kaldırır üşenmez
Bilnem
Eee kadın çağız oturur pozisyonda sabaha kadar yerde mi uyumuş?
Valla işte yan düşmüş sızmış. Sinirlerim gerildi falan he
Valla sinir bozucu tabii, kış birde, ev yerden ısıtmalı olup, başının altına yastık koyup bir de üstünü örttüyse, kıyamadı uyandırmaya deriz ama senin sinirlerin gerildiğine göre, öyle bir senaryo yok galiba 😕
Yok ya cahil adam valla
Öyle adama yağmurlu günde su bile vermeyecek 😡
O esnada belki şefkatle eşini ve çocuğunu izliyordu adam. MAL' dan kasıt ne burada?
Sabah uyanmış arkadaşım. Adamda yatakta fosur fosur yatıyordur
Emin misiniz kanıt var mı
Okul okumak maalesef merhamet sahibi ve insan olmaya neden olmuyor. Eğitim sistemimizde bu tarz eğitimler yok, keşke olsa
Belki dokundu çağırdı ama kadın hissetmedi böyle de olmuş olabilir, 2 taraflı dinlemediğim bir olay hakkında beddua etmem şahsen
Belki kıyamamıştır.
Uyandırıp ıykısunu bölmek istememiştşr
Tabi canım 😅
Ciddiyim. Eğer o kadın günlerdir uyuyamıyorsa uyuduğunu görünce uyandıröak istememiştir.
Ve ayrıca acaba o kadın uyandırılınca teşekkğr mü edecekti yoksa 2 dakika şuradacuyudum neden uyandırdın diye tepki mi göstercekti 🤔🤔
Ya git be adam😅🥳
İşte aynen uyandırınca böyle diyecekti 🤣🤣🤣
Niye gebersin? Bebek yetim mi kalsın? Arkadaşın cok şikayetçiyse döküm tavasini kendi vursun kocasınin kafasina?
O adamı seçmekte marifet ama dimi.
Aynen bird ebenle evlenmesen kims eile evlenöem falan demişti buna
Sende inandın buna.
Geçmiş olsun.
Zaten bütün suç erkek cinsinde kadının zerre suçu yok.
Ya niye bana kızıtçyorsun şimdi haksz mıyım
Her şey ortada fazladan kurulacak cümleye lüzum yok.
Herkesin ebeveyn olamayacağının kanıtı
Aynen
Döküm tava detayı😂
Ama hakketti, okadar alın kafaki teflon tavam yamulur😅
Gebersin düşüncesiz mahluk
Aynen
Merhamet ne büyük nimet her insanda yok maalesef
Aynen ya
Yorumları okudum herkes adamı itin kıçına sokmuş ama onlarda eşlerinden habersiz siteye giriyorlar onu düşünen yok
Siteye girmek suç mu, ne yaptığın önemli
Haberi var mı öyle olsa haberleri olur paylaşılır ben burada takılıyorum diye
Ne alaka yahu
Buna cesareti olan da olmaz kimse izin vermez çünkü
Komuyu çarptırma bence manipüle etme
Kocası gördü mü bakalım?
Ya yanı boş nasıl farketmez
Derin uyuyabilir mesela. Görüpte uyandırmayacak kadar kazma değildir herhalde
Kalp baska bisey... Kalbi cahil olan daha zormuş
Bunlar hep iç sesin tabiii vurmak falan
Ben karışmam efendim..
Ee herkes ince düşünemez
Evet. Gebersinler
Pislik adam
Kansız Vicdansız ve Merhametsiz insan örneği budur. O kadının yerinde olsaydım boşardım. Resmileştirmiş olurduk, değişen bir şey yok çünkü.
Ayıp etmiş
Eşşeklik bence
Gebersin...
Pislik adam
Öyleleri çok var
Eşek her türlü essektir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?