Bakar mısınız bebeğimin göz altları neden böyle, tedavisi var mıdır?

Bebeğim 4 aylık. Göz altlarında gördüğünüz gibi yanlara doğru torbalı. şişlik var. Doğumdan sonra yüzündeki şişlikler indi ama bunlar kaldı. Neden acaba bir sağlık sorunu mu yoksa yapısal mıdır? İnsan yaşlandıkça uykusuzluktan, yorgunluktan falan olabilir ama bu daha bebek yani😃
Bakar mısınız bebeğimin göz altları neden böyle, tedavisi var mıdır?
Bakar mısınız bebeğimin göz altları neden böyle, tedavisi var mıdır?
Cevapla