Bebeğim 4 aylık. Göz altlarında gördüğünüz gibi yanlara doğru torbalı. şişlik var. Doğumdan sonra yüzündeki şişlikler indi ama bunlar kaldı. Neden acaba bir sağlık sorunu mu yoksa yapısal mıdır? İnsan yaşlandıkça uykusuzluktan, yorgunluktan falan olabilir ama bu daha bebek yani😃
Bakar mısınız bebeğimin göz altları neden böyle, tedavisi var mıdır?
Abla kıyamadım yaa. Boks yapıyorum darbe alınca şişiyor böyle oluyor. Aynı öyle olmuş yazık bebişe. Bir doktora baktır bence ihmal etme. Biz sıcak suyla yıkayıp vazelin sürüp buzla tampon yapıyoruz. Ama nedeni belli bizde belki çocukta başka neden vardır evvela bir doktora baktır sen. Kıyamam maşallah sevimli de.😟
Ah canım, gözaltı torbaları bebeklerde bazen genetik, bazen de basit bir durum olabilir. Eğer bebeğin genel hali iyiyse, kilo alımı normalse ve başka bir sorun yoksa genellikle endişelenecek bir şey olmaz. Ama içinin rahat etmesi için bir çocuk doktoruna danışmanı öneririm. Bu gibi durumlar bazen alerjik reaksiyonlardan ya da sıvı dengesinden de kaynaklanabiliyor.
Unutma, annelik sorgularla dolu ama cevaplar hep sevgiyle bulunuyor 💕.