Artik cocuk ya da ergen degilim, ama Barbie bebekler bana hala cok guzel geliyor. Bu garip mi sizce?

Yani oynamiyorum, ama kucuklugumden bu gune kadar, Barbie bebekler cok guzel gorunuyor oyuncakcilarda. Mesela bir kuzenim var 25 yasinda, kardes gibiyiz. Dogum gunune uzaktan kumandali yaris arabasi istedi ve aldilar dayim ve yengem. Cunku cocuk cok seviyor arabalari ve F1 hayrani. Unutmayin, erkekler hangi yas olursa olsun, hep yaris arabalarini cok seviyorlar. Ama konu Barbie bebeklerine gelince, galiba insanlar bana garip bakacak. Acaba oyle mi?

Artik cocuk ya da ergen degilim, ama Barbie bebekler bana hala cok guzel geliyor. Bu garip mi sizce?
Cevapla