Bebeğime eski sevgilimin kardeşinin adını koysam ne olur?

Hamileyim ve bebeğime bir isim seçmiştik. Yalnız sonradan eski sevgilimin kardeşinin adı olduğunu hatırladım. İsmi çok sevdik koymak istiyoruz ama nispet yapar gibi mi olur? Eski sevgilim bundan bir anlam falan çıkarmaya çalışır mı? Derin bir bağımız vardı onunla ama kader de birlikte olmak yokmuş. Bundan ötürü bir anlam çıkarır mı ya da ne düşünür sizce?

Bebeğime eski sevgilimin kardeşinin adını koysam ne olur?
Cevapla